Mitäs tästä sanotte?

Vierailija

Mies tekee lauantaina ylitöitä (ei ole vuosiin tehnyt). Menee tekemään päivän toimistolle (voisi tehdä kotoa käsin myös). On katsonut googlesta erilaisia ravintoloita (ei ole minua viemässä syömään). Tänään halusi jäädä kotiin saikulle koska näytin niin väsyneeltä (huono omatunto)? Mikä on diagnoosisi?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

hän on kyseisiä sivuja katsellut. Mietin näitä kaikki tapahtumia yhtälönä. Minusta äijällä ei ole nyt ihan puhtaat pelissä.. Unohdetaan tuo ravintola juttu.. Miten itse tekisit tilanteessani! Ottaa niin päähän että jäi tänään kotiin " koska MINÄ olen väsy". Itse nyt nukkuu kolmatta tuntia päiväunia.. ap

Vierailija

Lisää reilusti risiiniöljyä sen ruokaan ja piilota sen puhelin (tai pudota vessanpönttöön tai tiskiveteen ja laita asia lapsen syyksi).

Katso miten reagoi tähän kaikkeen!

Vierailija

aio ottaa asiaa puheeksi. Miehen kanssa ei voi keskustella! jotenkin mun täytyy tämä vain muuten selvittää. Ps. se ei vaan meillä käy että kerron urkkineeni mitä koneelta on etsitty.. -ap

Vierailija

oikein sille,m utta oikeasti. Kiinnitänkö huomiota minkänäköisenä lähtee duuniin ja käynkö esim. työpaikan parkkiksella kääntymässä onko äijä edes eksynyt sinne.. -ap

Vierailija

tulee vaan mieleen 7vuoden takaiset ylityöt toimistolla.. Silloin ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Tämän takia nyt ole varpaillani.

Vierailija

Lainaus:

oikein sille,m utta oikeasti. Kiinnitänkö huomiota minkänäköisenä lähtee duuniin ja käynkö esim. työpaikan parkkiksella kääntymässä onko äijä edes eksynyt sinne.. -ap

Äh, ei mitään tuollaista. Sanot ihan viattomasti, että "olet näköjään etsiskellyt ravintoloita lauantaiksi, mitä jos minä lähtisin mukaan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat