ootteko koskaan ajatellut jos

Vierailija

päädytte vain yhteen lapseen... sillä ei ole ketään kaveria kun kasvaa vanhemmaksi, ei ole sillai ketään oman perheen kaveria kenen kanssa purkaa sydäntä, ei ole ketään tukena kun vanhemmista aika jättää??? ootteko miettinyt asiaa??? me siskon kanssa nimittäin mietittiin ja molemmat tulimme siihen tulokseen että olisi kauheaa jos toista meistä ei olisi. ei olisi ketään kelle purkaa sydäntä tai kertoa vaikeuksista kun ei niitä kaikkia asioita omalle äidille kerrota. laittakaapa omia mietteitä asiasta....

Kommentit (5)

Vierailija

on vaikea lukea tällaista tekstiä? sen ymmärrän jos on menettänyt jonkun niin läheisen kuin oma sisar on varmasti vaikea lukea. on niitä hyviä kavereita mullakin mutta onmyös sellasia henk.koht. asioita joita kertoo mielellään vain läheiselle niinkuin nyt siskolle tai veljelle jos sellainen on. omalle äidille joistain asiosta kertominen ei ole meidän perheessä ollut sellainen juttu.. ja luulen että moni teini (en ole itse) ei just kerro omalleäidilleen vaan sille parhaalle kaverille tai just siskolle.

Vierailija

voin purkaa sydäntäni halutessani monillekin ihmisille ja uskon että he ovat myös tukena kun vanhemmista aika jättää, paremminkin kuin sisko voisi olla joka olisi myös itse ihan rikki kun on menettänyt itsekin samat vanhemmat. totta kai jos on rakas sisko niin olisi kauheaa jos häntä ei olisi, mutta jos ei ole koskaan ollutkaan niin ei se ole sama asia. minä voin kyllä kertoa äidilleni mitä vaan mutta vaikken voisikaan niin miksi ihmeessä oma sisko olisi ainoa vaihtoehto??? sitten mietin vielä sellaista että tämmöistä tekstiä on aika vaikea lukea....

Vierailija

niihän se on... mutta monen ihmisen suusta olen kuullut että he olisivat silloin olleet onnellisia jos heillä olisi olisi ollut sisko tai veli silloin kun omaisesta on aika jättänyt. vaikka oli kuinka rikki niin olisi kaivannut siihen sitä omaa verta jonka kanssa surra poismennyttä... se tietysti kaikkien oma asia kuinka hoitaa tuollaiset mutta kirjoitan vain mitä olen ihmisten kuullut puhuvan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat