Kun mikään ei kiinnosta!

Vierailija

Mulla on tämän viikon ollu sellainen olo, että nämä päivät on vaan pakkopullaa.

Mä en jaksa tehdä yhtään mitään, mikään ei kiinnosta.

Ulos pääsen juuri ja juuri, pakottamalla itseni. Pitäähän lasten sentään ulos päästä.

Kaikki kotihommat on todella vaikeita. Nytkin on keittiö ihan sekas, pyykitkin oottaa koneessa.

Pienempi nukkuu nyt, laitoin isommalle lastenohjelmia ettei tarvis tehä sen kans mitään.

Olo on tosi kurja. Vituttaa itseni, tuntuu pahalta kun en jaksa lasten kanssa tehdä mitään. Siitä se olo vaan pahenee..

Haluttas itkeä ja hakata jotain seinää vaikka samalla.

Ja vaikka tiedän lauantaina pääseväni päiväksi kaverin kans omille reissuille, se ei auta yhtään! Yritän ajatella että lauantaina omaa aikaa, mutta ei! Sillä ei oo mitään vaikutusta!

Mitä mä teen...? =(

Kommentit (4)

Vierailija

sinä mitään epäonnistunut ole äitinä, vaan erittäin onnistunut, koska koet suurta halua ja tarvetta olla lapsillesi läsnäoleva vanhempi! jos olisit epäonnistunut äiti, sinua ei kiinnostaisi, millainen äiti olet.

etukäteissuunnitelmat on etukäteissuunnitelmia, ja ne harvoin toteutuu ;) minä en tunne yhtään naista, josta olisi hoitamaan lapsia kotona vuosia. en yhtään. siinä hajoaa pää (siis minulla ja tuntemillani naisilla, tiedän, että on olemassa naisia, joilta sellainen elämä onnistuu, ja jos se tekee heidät onnelliseksi, niin silloin se on tietysti heille loistoratkaisu!). rakastan lapsiani ja saan heidän kanssaan olemisesta niin suurta iloa etten mistään muusta asiasta, mutta en kestäisi, jos viettäisin heidän kanssaan aikaa 24/7! pitäähän mun itsenikin saada olla olemassa ja tehdä juttuja, joista itse henkilönä saan tyydystystä.

suunnitelmat siis omaan arvoonsa, sopeudu vallitsevaan tilanteeseen ja tee mitä sinun tarvitsee ollaksesi onnellinen. niinkuin olet tekemässäkin, kun etsit jo töitä :) lapsesi ovat varmasti onnellisia, kun heillä on noin omistautunut äiti, ja sinun tarpeesi ovat täysin luonnollisia. don't worry, be happy :)

Vierailija

Sen tiedän auttavan muakin, kunhan vaan sitä ensin löytäisin!

Sitä juuri tarvin, omaa tekemistä, mikä ei mitenkään liity lapsiin.

Tuntuu vaan, että olen epäonnistunut äitinä! Ei minusta olekaan hoitamaan kotona vuosia, niin kuin ennen luulin!

ap

Vierailija

minä en ikinä kestäisi useamman lapsen kanssa kotona olemista pitkiä aikoja. ei aikuisen aivoja vaan ole tarkoitettu päivästä toiseen seurustelemaan vaan lasten kanssa. aikuisen kuuluu saada tehdä osa päivästä aikuisten juttuja, joista se aikuinen saa tyydytystä, niin jaksaa sen toisen osan päivästä sitä hoitovelvollisuuttaankin paremmin.

esim. 6 h päivässä jotain tyydyttävää, mielenkiintoista työtä, jossa saa toteuttaa itseään (molemmille vanhemmille), porrastetut työajat niin että lasten hoitopäivät lyhyet, lapsille ihana hoitopaikka - ja johan voi koko perhe paremmin! näin meillä tehtiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat