Mitä olette mieltä?

Vierailija

Meille on syntymässä kolmas tyttö, kahdella ensimmäisellä on kolme nimeä joten olisi ihana saada kolmannelle myös. nyt on vaaan pää ihan tyhjä... Ainut nimi yhdistelmä joka on miehen kanssa saatu aikaan on Iina Alma Alisa mutta onko typerä jos kaksi viimeistä alkaa a-kirjaimella?

Apuwa :)

Kommentit (11)

Vierailija

Iina Alma Alisa on kaunis nimi, eikä ollenkaan haittaa, että kaksi vikaa nimeä alkaa samalla kirjaimella. Itse asiassa se tekee nimestä vielä kauniimman.

Vierailija

päinvastoin! Nuo sointuvat mielestäni oikein hyvin yhteen! Oikein rytmikäs ja kiva nimiyhdistelmä! IINA ALMA ALISA.

Ihan hyvin voitte laittaa noin, varsinkin jos se tuntuu silta oikealta nimeltä!

Vierailija

Mutta, molemmissa on sama "mutta" mulle...

Iina Kaisa Alisa (kahdessa jälkimmäisessä nimessä loppu ihan sama -isa)

Iina Kaisa Alina (ekassa ja kolmannessa nimessä loppu ihan sama -ina)

Jos vähän muokkais?

Iina Kaisu Alisa?

Iina Kaisa Aliisa?

Iina Kaisa Aline?

Iina Kaisu Elisa?

Vierailija

Itseä ei sointuvuus haittaa, jos vaan te itse tykkäätte! Hiukan ehkä kotiin päin vetämistä, omat tytöt ovat jenna tea helena ja vilma inka mikaela, kuten huomaatte kaikki niin aikalailla samanlaisia ovat..

Ja jos kolmas saatais ni kaksi viim nimeä olisi mulla valmiina _____aino ilona, eli samaa rataa jatkaen..

Vierailija

Moikka,

minustakin on kiva että toiset nimet alkavat toisella kirjaimella.

Se mikä minua koko nimessä hieman häiritsee on toistuvat I, L ja A-kirjaimet sekä se että kaikki ovat ns. pehmeitä nimiä (ei kovia konsonantteja). Hienosäädöllä nimestä saisi hieman reippaamman JOS niin haluaa. Toisaalta jos pehmeää nimeä kaipaatte, niin nappivalinta!

Ehdotan esim.

Iina Asta Alisa (kaksi viimeistä kylläkin aika samanlaisia)

Iina Elma Elisa

Iina Elma Alisa

Iina Alma Annika

Iina Armi Alisa

Inka Alma Alisa

Stiina Alma Alisa

Vierailija

Nýt on sit miehen kansa päästy jo yhteisymmärrykseen,nimi on tällä hetkellä Iina Kaisa Alisa... Ja Alisan kohdalla käyään vielä vääntöä et alisa vai alina.. Miltä kuulostaa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat