kuumeileeko kukaan viidettä?

Vierailija

Hei vaan.

ihan hirveää tämä kun järki aina jättää jossain vaiheessa =) meillä on siis neljä tervettä lasta, 8v, 6v, melkis 5v ja melkis 2v ja kädet täynnä työtä, mies yrittäjä, minä paljon yksin lasten kanssa ja välillä melko sippi ja eikös vaan kauheasti tekisi mieli masua. Järjen ääntä vain yritän kuunnella ja oikeasti päästä yli tästä tunteesta, enköhän minä ole osuuteni jo hoitanut =) Vanhemmat saisi slaagin jos vielä kertoisin olevan lisää tulossa =) se tässä eniten jarruttaakin. Mies ei innostu, mutta suostuisi kyllä kuulemma. Mieluummin toivoo että kuume menee ohi =DD Kun se sanoisi suoraan tiukan ein niin ei tässä tarvitsisi pohtia. En edes teidä miksi tänne kirjoitin, koska selkeästi yritän vain asian ohittaa, mutta tekisi niin mieli kuulla kohtalotovereitten mielipiteitä ja ajatuksia.

Mahaunelmin, Tuisku =DDD

Kommentit (3)

Vierailija

Vaikka ehkä ihan vielä ei kunnon kuume ole päällä, mutta viides on ehdottomasti toiveissa!

Me ollaan uusperhe, miehen lapset jo maailmalla, kotona asuvat mun 15 ja 13v pojat, sekä yhteiset 08.06 ja 12.07 syntyneet lapsoset =)

Paljon ollaan puhuttu aiheesta ja tällä hetkellä odotamme että tämä pienimmäinen kasvaisi jonkin verran eli ajankohtainen kuumeilu alkaa varmaan tuossa vuoden päästä!

Ikäkin painaa molemmilla jo päälle, miehelle ens vuonna 50 ja mulle 37 eli mitään nuoria emme enään ole. Lisäksi vielä useat keskenmenot ja hoidot ovat tuoreessa muistissa, toisinaan tuntuu ettei jaksaisi enään sitä raastavaa piinaa siitä, pysyykö sisällä ja onko terve jne. =/

Mutta kyllä se sydän sitä yhtä vielä kaipaa ;)

-Allu

Vierailija

Mulla kanssa kuume on/off ollut noin puoli vuotta. Mies sanoo ei, minä jostain syystä haluaisin vielä sen viidennen... Meilläkin lasten hoito on aika paljon mun heiniä, mies tekee usein pitkiä päiviä ja työmatkojakin on. Mutta luulen, että meillä jää lapsiluku neljään, sillä mies on ilmoittanut, ettei halua enää lisää. Mäkin yritän pysyä täältä pois ihan sen vuoksi, että kuume menis ohi, mutta minkäs teet kun tuttavat tulee raskaaksi ja saa vauvoja... Ehkäpä biologinen kelloni ei vielä ole hoksannut, että meillä on jo neljä...

Vierailija

on myös yksi joka kuumeilee jo viidennestä.Meidän lapset ovat syntyneet 4.12.2004,28.12.2005,10.01.2007 ja 25.03.2008 ja välillä on semmonen tunne että uusi vauva tänne ja heti mut sitten taas että ei kyllä ihan vielä,antaa tuon pojun kasvaa vähän vanhemmaksi ensin,ehkä vuoden päästä sitten,tai sitten aikasemmin..ja mulla on ikää 25v mut kohta tulee 26v täyteen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat