38-vuotias Marja Tiura on raskaana :( Uranainen laittaa lapsen varmasti heti hoitoon

Vierailija

ja itse töihin tienaamaan lisää. Entä lapsen mahdolliset sairaudet? 38-vuotiaalla odottajalla on jo valtavat riskit Down-lapseen yms.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nykypäivänä 38-v ei ole sen kummasempi synnyttäjä kuin 24-v:kään.

Ja sitä paitsi, eikö ole ihanaa, että hänkin saa kokea tuon äitiyden onnen, jota varten te elätte??

Vierailija

Ap:lle, että suksi kuuseen. Miksi olet noin ilkeä ja pahansuopa? Vaikka tämä olisikin provo, niin KUKAAN, ei julkisuuden henkilö eikä kukaan muukaan ole ansainnut sinulta, ventovieraalta ihmiseltä, tuollaisia kommentteja.

Täällä toinen odottaja, jo 39-vuotias (edellisessä raskaudessa 3 vuotta sitten down-riski oli muuten mulla korkeampi...) jota VÄHÄN ärsyttää, vaikka niin tietysti oli ap:n tarkoituskin. Osui ja upposi.

Vierailija

Onhan se kamalaa. Varmaan antaa lapselleen korviketta ja syöttää purkkiruokia ja kasvattaa muutenkin ihan kieroon. Ja isäsuhteessa pakosti jotain häikkää ja nimeksikin tulee kuitenkin joku Nico-Petteri tai Jannica-Yasmine. Lapsi kiusaa koulussa kaikkia ja opettajat eivät puutu asiaan.

On se niin väärin!!!

Vierailija

.. ja terve tyttö oon saanu olla ainakin tähän asti. Ikää nyt jo yli 30v.

Onnea Tiuralle ja miehelle! Ihana uutinen, että tekee vielä lapsia. Ei todellakaan ole liian vanha. Riskejä on, totta, mutta niitä nyt on niin kovin monella muullakin.

Vaiks ihana vanha av tietty toitottaa sen puolesta, että vain 25-34 vuotiaat, aviossa olevat, työssä käyvät, oikeanlaisia vaatteita käyttävät ja oikeassa paikassa asuvat suomalaiset naiset ovat oikeutettuja lisääntymään. Tosin tuo työpaikka on tietysti jätettävä, kun lapsen saa. :))

Vierailija

Onnea vaan tuleville vanhemmille. Marjallakin tukea varmana löytyy lähipiiristä ja hyvä tukiverkko. Luulen, että lapsella tulee olemaan hyvä elämä vaikka äiti olisikin töissä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Onnea vaan tuleville vanhemmille. Marjallakin tukea varmana löytyy lähipiiristä ja hyvä tukiverkko. Luulen, että lapsella tulee olemaan hyvä elämä vaikka äiti olisikin töissä.

Oikein naurattaa joka kerta, kun tulee av:lle ja vilkaisee kahta tiettyä keskustelupalstaa. Kotiäitien palstalla reilusti yli 400 aihetta, työssäkäyvien äitien palstalla vähän yli 20 :D Että siinä näkee, mihin se kotiäippien aika menee. Kyllä se niin vain on, että työssäkäyvät äidit panostavat sen vähänkin ajan, mitä heillä on, lapsiinsa.

Vierailija

Lainaus:

ja itse töihin tienaamaan lisää. Entä lapsen mahdolliset sairaudet? 38-vuotiaalla odottajalla on jo valtavat riskit Down-lapseen yms.

Vierailija

Lainaus:

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat