Kaarina Kivilahti syö mökkimatkalla 4-6 munkkipossua. Olen jämähtänyt tähän tietoon.

Vierailija

Tiedän, että uusia aiheita pitäisi jo jauhaa, mutta olen saanut tästä asiasta trauman.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Saattaa seurata ikävyyksiä

Lainaus:

KK kävi 1990-luvun loppupuolella "läski-imuroinnissa." Makasi pöydällä ja hoitaja surrutteli jollain härvelillä sellumuodostelmia sileimmiksi... Eli taitaapi tää ko. daami laittaa melkoisen omaisuuden erilaisiin vartalohoitoihin...

Vierailija

Korjaisin muutaman detaljin. Se ei ollut mökkimatka vaan matka taidenäyttelyyn Mäntyharjulle. Munkkipossuja pysähdytään syömään 2-3 kertaa per sivu, eli siitä määrä. Tietolähteeni HS/ K. Kivilahti.

Vierailija

Mä silti muistan varmaan kuollessanikin että Kaarina syö mökkimatkalla 4-6 munkkipossua. Se tieto on jotenkin tatuoitu mun hippokampukseen, vai missä talamuksessa ne tunnekokemukset säilyvät.

Siis että matkalla taidenäyttelyyn. Taide-elämyksiä maha täynnä pullamössöä.

Ja että 2-3 per sivu. OK!

ap

Vierailija

KK kävi 1990-luvun loppupuolella "läski-imuroinnissa." Makasi pöydällä ja hoitaja surrutteli jollain härvelillä sellumuodostelmia sileimmiksi... Eli taitaapi tää ko. daami laittaa melkoisen omaisuuden erilaisiin vartalohoitoihin...

Vierailija

Tästä tulee av:lle klassikkoketju. Munkkipossut pysähdytään syömään huoltoasemille. Jotenkin mun on vaikea kuvitella rouva Kivilahtea vaikka Vihantasalmen huoltsikalla rahtareiden keskellä ahmimassa munkkipossua.

Ja toisaalta, matka kestää ikuisuuden jos pysähdytään 2-3 kertaa per sivu, eihän Mäntyharjulle niin kauaa aja. Matka taitetaan avoautolla.

Tässä ei muuten ole mitään herjaavaa, vaan tiedot ovat Hesarista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat