uskaltaako luottaa testitulokseen?

Vierailija

plussal tuli ! uskaltaako siitä nyt jo iloita? ei kai ne testit valehtele.... tuntuu vaan niin uskomattomalle! silloin kun ei asiaa ajattele eikä yritä niin se osuu kohdalle. tehdäänkö neuvolassa testi uudestaan? vai käynkö labrassa varmistamassa? tyhmiä kysymyksiä :D antakaa anteeksi.

Kommentit (6)

Vierailija

Joskus olen lukenut, että väärää plussaa ei voi tulla (?) eli olet siis raskaana! Neuvolassa ei minulle ole tehty ikinä raskaustestiä vaikka näin luulinkin esikoista odottaessani, en edes uskonut olevani raskaana kuin vasta ensimmäisen ultran jälkeen ;)

Voithan mennä vielä labraan tekemään testin jos haluat.

Vierailija

Testiin tuli haalea viiva ja mietin, että onkohan tuo nyt se kuuluisa haamuviiva, joka netin keskustelupalstailijoilla on joskus myös tarkoittanut negatiivista tulosta. Ja mikä naurettavinta, pelkäsin että 99% varma testi petti mun kohdalla ja kuuluinkin siihen 1% joukkoon, joilla testitulos epäluotettava.

Halusin saman tien mennä tekemään verikokeen ja kun tulos tuli paperiarkissa, kädet täristen avasin niitin. Nopeasti vilkaistuna näin vain yhden rivin ja järkeilin sen tarkoittavan lyhyttä ja ytimekästä negatiivista. Mutta positiivinenhan se oli :)

Kuulostaa blondin touhuilta, mutta kaikkien negatiivisten testien ja pettymysten jälkeen tuntui uskomattomalta, että nyt se tapahtui :)

Vierailija

Kyllä ne testit ovat ihan luotettavia! Meidän neuvolassa ei ainakaan testiä uusittu, eikä labrassa tarvinut käydä. Aikanaan sitten ultrassa varmistuu, että raskaus on "todellinen".

Vierailija

itseasiassa mäkin olen tainnut joskus lukee että positiivinen tulos ei voi olla kun positiivinen eli raskaana :D uskomatonta!!! niin kun minä tätä toivoin, sitten lakkasin kovasti ajattelemasta ja "tekemästä" niin nyt se sitten tapahtui. ei voi kun toivoa parasta.

Vierailija

Plussaa kun ei tule ilman istukkahormonia. Neuvolassa ei testata enää, seuraava "todiste" taitavat olla vasta sydänäänet joskus rv 10 aikoihin (ellet mene omakustanteisesti alkuraskauden ultraan rv 6-7). Peukkuja että kaikki menee hyvin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat