Psykologeja?Kaipaan mielipiteitä, ehkäpä apuakin, vinkkejä...

Vierailija

Tämä nyt on aika arka aihe, mutta pakko johonkin purkaa... En tiedä mikä minussa on vikana, lapsuuteni on ollut normaali, tosin täysi-ikäistyttyäni isäni on akoholisoitunut ja vanhempani eronneet. Mielestäni olen tuonkin asian käsitellyt ja käsittelen edelleen sekä järjellä että tunteilla. Elän vakaassa parisuhteessa ja meillä on 2 alle 6-vuotiasta lasta.

Olen ylettömän kiinnostunut muista miehistä. Baarissa ts.humalassa alan aina flirttailla kivan näköisille miehille ja on kiva saada heidät "koukkuun". Joskus olen pussannut jonkun miehen kanssa baari-illan päätteeksi (kaksi kertaa), mistä tietenkin todella huono omatunto. Mieheni ei tiedä näistä. Työssäni asiakkaina paljon miehiä, joista osa minuun ihastunut. Kerran olen ihastunut jopa asiakkaaseen, mutta siitä ei sen enempää. Käyttäydyn toki asiallisesti asiakkaitani kohtaan ja palautan heidät maanpinnalle kertomalla faktat. Mutta onko käyttäytymisessäni jotain millä tiedostamattani flirttailen jopa asiakkailleni? En usko. Tämä on oikeasti aivan kamalaa.

Seksielämämme on todella kuihtunutt a(n. 1-3kertaa 1-4vko:ssa). Voisinko olla riippuvainen seksistä? Voisiko suhde isääni olla tähän syynä(etäinen suhde, mutta kuitenkin teidän, että isäni rakastaa minua ja tukee aina tarvittaessa, isä tehnyt paljon töitä kun olin pieni)?

Vai kaipaanko vaan piristystä tähän harmaaseen arkeen ja mikäs sen helpompaa kuin hakea sitä miehiltä? Mielestäni en kaipaa itsetuntoni pönkitystä miehiltä ja tiedän, että ulkonäköni on se mihin moni mies ihastuu, en minä itse. Monet toki sanovat fiksuksi jne., mutta sitähän miehet höpöttää kaikille naisille.

Aika sekavaa tekstiä. Olenkin aina pelännyt, että kun löydän sen minulle oikean miehen, niin pilaan kaiken hölmöilemällä itse. Taustaa: nuorempana kaksi pitempää seurustelusuhdettani ovat kaatuneet miesten aika törkeäänkin ja pitkäaikaiseen pettämiseen. Toisaalta mielestäni olen nuokin pettämiset käynyt läpi ja jopa tietoisesti aikoinaan sinkkuna kostanut kokemuksiani toisille miehille.

Onko kellään toisella samanlaista? En halua pilata tätä suhdettani, lasteni elämää. En kaipaa moraalisaarnoja, tarpeeksi paha olo muutenkin.

Kommentit (4)

Vierailija

Olen ylettömän kiinnostunut muista miehistä.

-mikä on ylettömän?

Baarissa ts.humalassa

-jos baarissa humalassa olosta koituu ongelmia, onko pakko mennä baariin ja juoda siellä itsensä humalaan?

alan aina flirttailla kivan näköisille miehille ja on kiva saada heidät "koukkuun".

-onhan se hauskaa. Onko suhteessanne määritelty hyväksyttävän ja rajat ylittävän flirtin rajat?

Joskus olen pussannut jonkun miehen kanssa baari-illan päätteeksi (kaksi kertaa), mistä tietenkin todella huono omatunto. Mieheni ei tiedä näistä.

-no ei varmaan kannata kertoakaan

Työssäni asiakkaina paljon miehiä, joista osa minuun ihastunut.

-no siitä ei kannata huonoa omaatuntoa kantaa. Et voi olla vastuussa vieraiden ihmisten tunteista.

Kerran olen ihastunut jopa asiakkaaseen, mutta siitä ei sen enempää.

-ihastumisia voi tulla ja mennä vakisuhteessakin, eikä sen tarvitse olla kamalaa jos tietää ja tajuaa, ettei niiden mukaan tarvitse toimia.

Käyttäydyn toki asiallisesti asiakkaitani kohtaan ja palautan heidät maanpinnalle kertomalla faktat.

-ok.

Mutta onko käyttäytymisessäni jotain millä tiedostamattani flirttailen jopa asiakkailleni? En usko.

-jaapajaa, siihen en osaa vastata sinua tuntematta.

Tämä on oikeasti aivan kamalaa.

-onko? vai onko se oikeasti ihan pikkuisen myös kivaa kun saa positiivista (joskin joskus ehkä kiusallista) huomiota miehiltä?

Seksielämämme on todella kuihtunutt a(n. 1-3kertaa 1-4vko:ssa).

-kuulostaa aika normaalilta tahdilta minusta. Paljonko sitä pitäisi olla?

Voisinko olla riippuvainen seksistä?

-no mikä ettet voisi, tosin seksiriippuvuus usein ilmenee vähän raflaavampana seksielämänä ja pettämisinä kuin pari pusua ja yksi ihastuminen ja tavallista parisuhdeseksiä 1-12 kertaa kuussa

Voisiko suhde isääni olla tähän syynä(etäinen suhde, mutta kuitenkin teidän, että isäni rakastaa minua ja tukee aina tarvittaessa, isä tehnyt paljon töitä kun olin pieni)?

-mahdollista, mutta ei kaikkea voi lapsuuden syyksikään aina pistää

Vai kaipaanko vaan piristystä tähän harmaaseen arkeen ja mikäs sen helpompaa kuin hakea sitä miehiltä?

-miksi arkesi on harmaata? miten voisit sitä piristää ihan itse?

Mielestäni en kaipaa itsetuntoni pönkitystä miehiltä ja tiedän, että ulkonäköni on se mihin moni mies ihastuu, en minä itse. Monet toki sanovat fiksuksi jne., mutta sitähän miehet höpöttää kaikille naisille.

-mitä oma miehesi sanoo?

Aika sekavaa tekstiä. Olenkin aina pelännyt, että kun löydän sen minulle oikean miehen, niin pilaan kaiken hölmöilemällä itse. Taustaa: nuorempana kaksi pitempää seurustelusuhdettani ovat kaatuneet miesten aika törkeäänkin ja pitkäaikaiseen pettämiseen. Toisaalta mielestäni olen nuokin pettämiset käynyt läpi ja jopa tietoisesti aikoinaan sinkkuna kostanut kokemuksiani toisille miehille.

-ehkä täällä on jotain käsittelemätöntä kuitenkin vielä. Lähtisin ehkä ennemmin näistä liikkeelle kuin ihan kivasta isästä joka teki paljon töitä

Onko kellään toisella samanlaista? En halua pilata tätä suhdettani, lasteni elämää. En kaipaa moraalisaarnoja, tarpeeksi paha olo muutenkin.

-mistä sinulla tarkalleen ottaen on paha olo? Niistä pusuista? Seksielämän ongelmista? pelosta että petät? lapsuudesta ja isäsuhteesta? entisistä suhteista? Joistain nykysuhteen puutteista joista et kerro? Itsetunnosta? Arjen harmaudesta joka johtuu siitä että...?

Vierailija

Odotin aloituksen perusteella juttua siitä että olet pettänyt miestäsi monta kertaa ja nyt kaduttaa kamalasti, mutta et pysty lopettamaankaan. Mutta toisin kävi, aika harmittomia juttuja pari kännipusua ja yksi asiakkaaseen ihastuminen. Missä se oletettu seksiriippuvuutesi näkyy? Tietysti saatat olla joku femme fatale, joka nauttii siitä, että saa kaikki miehet vampattua ja dumppaa ne sitten julmasti, mutta miten ylimitoitetulta vaikuttavat syyllisyydentunteet sopii kuvaan?

Miten sinut on kasvatettu? onko joku miehistäsi kontrolloinut suhdettanne syyllistämällä? Vieläkö kannat huonoa omaatuntoa entisille miehille kostamisista? Onko jotain mitä yrität kostaa nykyiselle miehelle? Jotain mitä yrität kostaa itsellesi? Jollekulle muulle?

Vierailija

muilta miehiltä hakee sitä hyväksyntää, mitä ei ole lapsena omalta isältään saanut. Käänteisesti: jos olet saanut isältäsi varauksettoman ihailun ja hyväksynnän, on tarpeesi tyydytetty.

Minä olen isäni keskipiste lapsena. Vartuin siinä uskossa, että olen nero :-). No, 19-vuotiaana sitten tipuin korkealta ja kovaa... Mutta huomaan, että minulla ei ole mitään tarvetta flirttailla. Jotenkin uskon varmaan alitajuisesti, että kaikki ihailevat minua muutenkin :-).

Onko tarpeesi siis se, että saat ihailua/ihastusta osaksesi? Etkö usko, että olet hyvä ilman muiden miesten ihailua?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat