Eikö itse hankitun koulutuksen todellakaan kuulu näkyä elintasossa mitenkään?

Vierailija

Hyvätuloisille kalliimmat päivähoidot muille ilmainen

Hyvätuloisilta lapsilisät pois.

Hyvätuloisilla korkeampivero prosentti.

Eli mitä hyödyttää kouluttautua kun tämän tasapäistämiskoulukunnan mukaan kaikille kuuluisi sama elintaso?

Kommentit (6)

Vierailija

Toiset ovat valinneet nopean tien rahojen äärelle menemällä lyhyen kaavan kautta, toiset ovat kituuttaneet opiskeluajan, jotta saavat myöhemmin korvauksen vaivastaan (toki se tuskin on ainut syy...). Käsittämätöntä, jos joku vakavissaan ajattelee, että rahat pitää jakaa tasan.

Vierailija

Kyllä hyvätuloisilla enemmän jää käteen kuin jollain siivoojalla.

Eläkettä kertyy ja esim. äitiyspäivärahat on ihan eri luokkaa.

Joku vois huvikseen laskea kuinka paljon yhteiskunnan varoja kuluu näiden valittajienkin takia esim. moottoriteiden ylläpitoon, kouluihin, terveydenhuoltoon jne jne.

Vierailija

on kylläkin se, että hyvin koulutetut (etenkin naiset) tienaavat hemmetin huonosti. Jos olisi hyvätuloinen niin mikäs olisi maksellessa.

Vierailija

Olisi kamalan ikävää, että bilehile-luuseri saisi vähemmän kuin ahkera, tunnollinen ja vastuuntuntoinen naapurinsa. Onhan se raskasta, kun joutui teini-iässäkin palloilemaan kavereiden kanssa läksyjen sijaan!

Vierailija

jos se on tärkeä asia. Minä olen kouluttautunut siksi, että saisin sellaisen ammatin, jossa viihdyn ja voin menestyä. Teoriaopinnoissa olen hyvä, motorisesti taas sen verran kömpelö että käytännönläheisissa perustason ammateissa en olisi menestynyt. Opiskeluaikana oli varmaan ISS:n huonoimpia siivoojia, omassa akateemisessa ammatissani olen ihan hyvä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat