Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette naisista, jotka olettavat saavansa erityiskohtelua sukupuolensa takia?

Vierailija

Esim. pitävät ilman muuta itsestäänselvyytenä, että mies antaa heille takkinsa, jos tulee kylmä tms? Entä mitä mieltä naisista, jotka vielä korostavat tätä asiaa mielellään ns. huumorin varjolla?

Kommentit (10)

Vierailija

Seurusteluajalta jäi mieleen, kun miehellä oli pitkä lento edessään ja aamuyölla odottelimme check-in-tiskin avaamista. Kumpikaan ei ollut nukkunut koko yönä ja väsymys painoi silmiä kiinni. Mieheni kehoitti minua makaamaan tuolilla niin, että pääni on hänen sylissään ja takkinsa hän laittoi peitoksi. Vaivuin uneen ja herättyäni tajusin nukkuneeni pari tuntia. Mieheni oli koko ajan silittänyt hiuksiani ja vartioinut tavaroitamme. Silloin tajusin, että olen tekemisissä aarteen kanssa.

Myöhemmin menimme naimisiin ja erityiskohtelu on jatkunut. Kun käteni oli paketissa, mieheni syötti minut kuin vauvan ja pyyhki suupielet. Koska palelen helposti, mieheni lämmittää sängynpuoliskoni ja peittelee hellästi. Joka aamu hän antaa suukon ennen töihinlähtöä ja sama myös kotiin tullessa, lounastaolla soittelee ja kysyy kuinka kotona jaksellaan. Kipeänä ollessa, hän pyytää saada jäädä kotiin ja hoitaa työnsä etänä. Jos kadulla on kuralammikko, hän nappaa mut syliinsä ja kantaa lätäkön yli.

Musta on tainnut tulla aika hemmoteltu tapaus :)

Myös hänen isänsä ja isoisänsä suhtautuvat naisiin kunnioittaen. Kukin meistä 3 sukupolven naisista on saanut kokea kuningatarmaista kohtelua :)

Vierailija

Varmaan saattaa miehellekin tulla kylmä, mutta herrasmies palelee mieluummin itse kuin antaa naisensa palella.

Lainaus:

vaatia edes huumorin varjolla toiselta vaatetta päältä! Eikös sille miehelle sitten tule kylmä? Kyllä se on jokaisen aikuisen ihmisen omalla vastuulla ottaa tarpeeksi vaatetta mukaan.

Vierailija

Vaikea kuvitella, miksi kukaan korostaisi tuollaista asiaa suuremmin, vitsiä nyt voi heittää tietysti mistä tahansa ilman sen suurempia korostuksia (vaikka joku sen sitten korostukseksi tulkitsisikin.)

En muuten ikinä olisi miehen kanssa, joka ei antaisi minulle takkiaan, jos minulle tulee kylmä, eli ilmeisesti olen tarkoittamasi kaltainen nainen.

Lainaus:

Esim. pitävät ilman muuta itsestäänselvyytenä, että mies antaa heille takkinsa, jos tulee kylmä tms? Entä mitä mieltä naisista, jotka vielä korostavat tätä asiaa mielellään ns. huumorin varjolla?

Vierailija

Yksi asia kuitenkin on, jota naisena odotan miehiltä: oven avaaminen tai vähintään auki pitäminen jos itse menee edellä. Minusta oven naisen nenän edessä sulkevat miehet ovat MOUKKIA.

Vierailija

Mies oli afrikkalaisessa kylässä tavannut naisen, jonka kanssa halusi naimisiin. Mies meni naisen isän kanssa neuvottelemaan myötäjäisistä. Hän tarjosi neljää lehmää. Kylällä ihmeteltiin suuria myötäjäisiä, eihän tuo tavallinen nainen ollut neljän lehmän nainen. Mies vastasi ihmettelijöille: Minä maksoin neljä lehmää, ja nyt vaimoni kävelee kuin neljän lehmän nainen.

Vierailija

tietysti on tärkeää niinkuin kaikissa ihmissuhteissa. Jos nyt ajatellaan kuitenkin erityistilanteita, joissa naisena oleminen jotenkin on korostuneesti esillä, on raskausaika ja synnytys sekä myös tuore äitiys. Näissä tapauksissa mieheltä odottaisin korostunutta huomaavaisuutta ja varsinkin ymmärrystä, sillä kaikki ne hormonit tekevät naisesta niin herkän ja haavoittuvan sillä hetkellä ja tätä samaa ymmärrystä tarvittaisiin myös isovanhemmilta ja muiltakin.

Vierailija

vaatia edes huumorin varjolla toiselta vaatetta päältä! Eikös sille miehelle sitten tule kylmä? Kyllä se on jokaisen aikuisen ihmisen omalla vastuulla ottaa tarpeeksi vaatetta mukaan.

Naiset, jotka odottavat tuollaista erityiskohtelua ovat ihan yhtä itsekeskeisiä kakaroita kuin ne miehet, jotka odottavat erityiskohtelua esim. siinä, ettei heidän tarvitse tehdä mitään kotitöitä, kun nyt sattuvat olemaan miehiä.

Uusimmat

Suosituimmat