no voi itku :(

Vierailija

luin että kofeiinia pitäisi välttää raskaana ollessa ja jostain luin että se jopa voi olla osittain syynä keskenmenolle :O

tiedän että ei pitäisi panikoida, mutta varmaan kaikki raskaana olevat ja olleet ymmärtää huoleni. olen tällä viikolla juonut pari pulloa fenix kofeniini juomaa ja maitokahvia 2 kupillista per päivä.... koska on väsyttänyt aivan järkyttävän paljon. Tänä aamuna sitten plussasin....

Kommentit (3)

Vierailija

Nista tuollaisista haitoista ei oo ollu ainakaan kovin näkyvästi esillä tietoa kuin vasta nyt. Ja ekassa raskaudessa join kahvia ihan reilusti. Silti reipas 4,5 kiloinen jätkä syntyi,jopa 16pv yliaikaisena... :)

Vierailija

Itse juon kahvia monen monta kupillista päivässä, tai siis mukillista. Useina päivinä menee viisi, kuusi mukillista ja tästa pakkomielteisestä kahvin juonnista huolimatta olen synnyttänyt 4 täysin tervettä lasta.

Itse en pysy ilman kahvia millään hereillä, ja nyttenkin on pakko kiskoa kahvia, että jaksaa töitä tehdä. Nyt itelläni raskausviikko 13 menossa. Alussa kahvi hieman etoi, mutta taas en pysty ilman olemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat