Vierailija

Kaksosemme saivat toisilta isovanhemmiltaan lahjaksi Ruskovillan haalarit ja kypärämyssyt tätä talvea varten. Vein ne hyvämaineiseen päiväkotiimme, että ottavat vaatteet käyttöön lapsilla. Jätin myssyt lasten omiin lokeroihin ja ne hävisivät saman tien. En heti osannut epäillä varkautta, vaikka myssyjä ei ole näkynyt missään 2-3 viikkoon, mutta kun nyt viime torstaina tyttäremme punainen villapuku katosi, niin tämä äiti aikoo huomenna räjähtää päiväkodissa!

Eihän se tietenkään ole hoitajien vika, jos jonkun lapsen äiti tai isä on varas. Mutta kuka korvaa varastetut vaatteet, koska lapsilla ei ole lukollisia lokeroita, joihin merkkivaatteet voisi laittaa. Ja onhan sitä pakko luottaa siihen, että ihmiset tietävät, mikä on heidän lastensa omaa ja mikä ei. Asumme sentään paremmalla asuinalueella pk-seudulla ja päiväkodissamme on ylipäänsä vähän parempituloisten ihmisten lapsia. Emme ole itse kuitenkaan niin rikkaita, että meillä olisi varaa ostella uusia haalareita tuosta noin vaan.

Sivut

Kommentit (70)

Kuule, meidän Nico-Micael ja Charlotta- Mirabel ei tarvii mitään ruskovilloi tullekseen onnellisix! Mä oon ainakin hyvä äiti, kun en mee töihin, aion olla aina kotona. Ap on varmaan ura-äiti, lapset tarvii aikaa, ei ruskovilloja!!!

44

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä sinä olet kans melkoinen pösilö, tyypillinen kateellinen AV-mamma. Vai muka onnellinen pelkän miehen ja lapsen kanssa. Joo, joo, haet kuitenkin sossusta rahat elämiseen.

Myönnä pois, että sua köyhää lähiöäitiä vaan vituttaa, kun joku kertoo asuvansa paremmalla alueella ja että heidän lapset on hyvässä päiväkodissa. Sun mielestä se tarkoittaa sitä, että hieman varakkaammat äidit ei arvosta lapsiaan eikä heidän pitäisi myöskään peräänkuuluttaa rehellisyyttä tässä maassa. Ja mitä mä luin ap:n viestit, niin se ei kyllä yhtään kerskunu millään tuloillaan tms. Oot ihan ite keksiny koko jutun omassa päässäs.

Oikeasti ikävää, jos ei voi luottaa ihmisiin!

Ps. Ja vaikka kuinka nyt siellä huudatte kurkkunne käheiksi, että ap puhuu alentuvasti " köyhistä" , niin kyllä se minuakin enemmän yllättäisi, että hyvätuloinen kokisi aiheelliseksi pölliä vaatteita lapselta. Jotenkin se vain on loogisempaa, että ihminen, jolla tiukkaa, sortuu näin tekemään. Se on myös ymmärrettävämpää! Eikä tämä tarkoita sitä, että uskoisin köyhien olevan keskimäärin rikollisisa!

Vierailija:

Lainaus:

En minä nyt oikeasti uskonut, että joku ihan OIKEASTI uskoo tuohon heittooni. Kyllä se sen verran överiksi meni. Mutta jos on jo valmiiksi pipo kireällä, ei varmaan ole avoin edes huonoille vitseille.

Ap.

Hyvä ihminen. Näytäpä minulle tekstistäni kohta, missä kerron köyhien olevan varkaita?

Näytä nyt ihmeessä, haluan itsekin lukea sen. Vai onko asia sinun omassa päässäsi? Nyt kyllä alan kyllä oikeasti suuttua, kun syytellään " muka sanomisista" , vaikka missään en ole niin sanonut.

Ap.

En nyt kaipaa voivottelua enkä neuvoja, vaan halusin vain tuoda julki asian, koska se suoraan sanottuna v*tuttaa minua! Tottakai on helppo olla jälkiviisas ja todeta, että ei olisi pitänyt viedä ko. vaatteita päiväkotiin. Mutta kun sitä on niin luottavainen, kun on kyse kuitenkin hyvästä päiväkodista hyvällä alueella.

Jos nyt joku haluaa tästä kehitellä sosioekonomisen kysymyksen, niin ei voi mitään. En ole sanonut, että huonomaineisista päiväkodeista varastetaan ja siellä on vain köyhien lapsia. Meidän päiväkoti on vain pieni ja kiva päiväkoti, jonne on kova tunku ja jossa on hyvä määrä hoitajia lapsimäärään nähden. Nämä ominaisuudet tekevät päiväkodista hyvän. Ei siellä rikkaitten lapsia ole, ainakaan minun tietääkseni. Asuinalueemme on hyvä, koska täällä ei koskaan tapahdu mitään ilkivaltaa ja rettelöintiä. Enimmäkseen täällä asuu lapsiperheitä pientaloissa. Nämä ominaisuudet tekevät asuinalueestamme ainakin minun mielestäni hyvän.

Avauksessani oli kyse kuitenkin vaatteista ja varastamisesta, ei siitä, olemmeko hyvä- vai huonotuloisia. Ei kenelläkään ole varaa ostella jatkuvasti kalliita merkkivaatteita edes lapsilleen vain pitkäkyntisten ja epärehellisten ihmisten vietäviksi.

en minä ainakaan hyväksy varkautta!ja aivan sama jos ihminen tienaa hyvin ja loikoilee jahdillaan hyvä sille!mut ei toisten omaisuutta saa viedä ja varastaa nyt lapsien vaatteita,menis sossuun hakeen rahaa jos kerta niin epätoivoinen pitää olla et pitää lapsille varastaa!sinuna AP en jättäis asiaa tähän vaan vaatisin selvitystä pksta!Joku raja nyt tähänki hommaan!

Meille käynyt samoin, tosin lähtenyt vain tossuja ja hanskoja. Ihmettelen , MITEN sellaisia ihmisiä onkin, jotka varastaa toisten vaatteita? Ja kun ei meidänkään pk:ssa käy muuta kuin lasten vanhempia(oletettavasti). Kyllä kai nuo lukolliset kaapit olisi oltava joka paikassa sitten.

Kommentteja on kovasti puolesta ja vastaan. Mutta tätä viestiä en nyt oikein ymmärrä. Mitä ihmeen hepuleita olen saanut? Eiköhän se ole joku muu tai jotkut muut, jotka tässä ketjussa kirjoittelee. Eikös tämä ole Aihe Vapaa, jossa saa kommentoida toisten(kin) ketjuja?

Ihmettelee ap., joka ei sitten ilmeisesti ole täysijärkinen

Vierailija:

Lainaus:

ootko lintu vai kala? Susta ei oikein ota selvää. Ihan täysjärkiseltä ihmiseltä et kuitenkaan vaikuta. Välillä kirjoittelet ihan asiallisesti ja, välillä saat joitain ihme hepuleita.

Meidän ipanat on vielä niin pieniä, etteivät osaa sanoa, jos puetaan väärät kamppeet niskaan. Pihasta kun sitten lapset napataan, niin ei tule katsottua, mitä siellä haalarin alla on. Usein on muiden vaatteita, joissa lukee nimet. Meidänkin lasten vaatteissa on nimi ja silti vaatteet menevät väärän lapsen päälle. Näitä sitten palautellaan päivittäin ja selitetään hoitajille, että Liisalla on nyt Annin vaatteet, että voisitteko nyt vaihtaa ne oikeille omistajille. Aina ollaan kaikki palautettu ja omat saatu takaisin.

Varkaisiinkin ollaan päiväkodissa törmätty. Jätin avorattaat päiväkodin pihaan katoksen alle. Satoi vettä, joten pistin sadesuojan siihen päälle. Koko päivänä lapset eivät olleet päässeet ulos vesisateen takia, mutta sadesuoja oli rattaiden päältä kadonnut. Ainoa vaihtoehto on, että se on lähtenyt jonkun aikuisen matkaan. Silloin kyllä vitutti, että kuka kehtaa viedä sadesuojan lapselta.

Jos sinua nyt yhtään lohduttaa, niin minulla on kolme akateemista loppututkintoa, osinkotuloja, miljoonatulot vuodessa pelkästä työnteosta, 600 neliön kivipalatsi Westendissä, palvelijoita, kolme autoa, huvijahti, jne. En viitsi sinulle enempää kertoa tästä meidän " arjesta" , ettei sinulla mene yöunet.

Ap.

pyykit! Vittu kun ei ole aikaa seistä koneen vieressä pojottamassa. " Kalliilla" alueella on saanu pestä vaatteita ihan rauhassa. Pesutupaa on saanu melkein ittekseen käyttääkin!

30.

Vierailija:

Lainaus:

Jos sinua nyt yhtään lohduttaa, niin minulla on kolme akateemista loppututkintoa, osinkotuloja, miljoonatulot vuodessa pelkästä työnteosta, 600 neliön kivipalatsi Westendissä, palvelijoita, kolme autoa, huvijahti, jne. En viitsi sinulle enempää kertoa tästä meidän " arjesta" , ettei sinulla mene yöunet.

Ap.

En minä nyt oikeasti uskonut, että joku ihan OIKEASTI uskoo tuohon heittooni. Kyllä se sen verran överiksi meni. Mutta jos on jo valmiiksi pipo kireällä, ei varmaan ole avoin edes huonoille vitseille.

Ap.

Kylläpä sulla oli voivotteleva asenne. Ei varmaan lohduta ap:ta yhtään.

Vierailija:

Lainaus:

vaatteita pojalle päiväkotiin. Meillä tarhavaatteet on ihan erikseen. Tietysti siisti ja ehjät mut, ei niitä parhaimpia. Ei sitten tuu näitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat