Mulla keisarileikkaus huom..tsempatkaa! Pelkään tajuttomasti

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Minäkin pelkäsin ensimmäiseen sectioon menemistä aivan tajuttomasti, aivan turhaan. En ollut ollut sairaalassa koskaan aikaisemmin, joten outo ympäristö tuntui ikävältä. Minulla on takana kaksi suunniteltua sectiota. Kummassakaan sectiossa en ollut kuin hieman kipeä. Oksennustauti ja kuukatiset ovat mielestäni paljon pahemmat kivut. Joku on varmasti ollut kipeämpikin, mutta minä en ollut, vaikka muuten koenkin olevani herkkä kivulle.

Lääkityksessä kannattaa pitää puolensa, jos kipuja alkaa pahemmin tuntumaan. On tärkeää ettei kipu pääse päälle. Meidän sairaalassa ei kipuja tarvinnut kärsiä.

oudolta voi tuntua se että hyvin pian ovat hoitsut patistamassa liikkeelle. Uskomattomalta tuntui itsestäkin, että ison leikkauksen jälkeen voi jo seuraavana päivänä nousta jalkeille.

Itse leikkaus on ohi noin parissakymmenessä minuutissa. Vauvan sain toisella kerralla heräämöön ja toisella kerralla osastolle. Kun tiesi vauvan olevan leikkauksen jälkeen isän valvonna tai hoidon alla, ei se tuntunut pahalta.

En ole synnyttänyt alateitse, mutta arvaan päässeeni kuin koira veräjästä siihen synnyttämistapaan verrattuna.

Onnea, saisinpa vielä itsekin kokea sen huiman tunteen, kun saa oman vauvan syliinsä ensimmäistä kertaa =)

Vierailija

Sanoisin, että ensimmäisen synnytykseni perusteella toinen suunniteltu sectio oli siihen verrattuna taivas :o)

Tosiaan kestää vain vähän aikaa ja ajan kulua ei edes kerkeä huomaamaan, kun kaikki on jo ohi.

Kipuja ei tosiaan tarvitse kärsiä, suunnitellun section jälkeen en tarvinut kuin buranaa ja panadolia mutta tarjoavat koko ajan kipulääkkeitä sairaalassa ja myös vahvempia, pääsimme vauvan kanssa 2 päivää section jälkeen kotiin ja voin loistavasti.

(ensimmäinen synnytys ihan pieleen ja sectioon se päättyi kuitenkin ja kiireiseen, mutta sairaalassa oltiinkin pari viikkoa sitten eli suunniteltu sectio on mielestäni erittäin miellyttävä)

Vierailija

Mulle tehtiin suunnitellusti keisarinleikkaus 6 vuotta sitten. Kaikki meni hyvin. Haavakipua ei ollut, usko tai älä, ollenkaan. Hankalin oli ensimmäinen yö, jolloin oli kivuliaita jälkisupistuksia. Mutta siinä ehdottomasta kaikki kärsimys. Maidon nousu rintoihin kesti päivän pari pitempään, mutta so what.

Tsemppiä sulle!!

Vierailija

mutta ajattele ihanaa palkintoa ! pian se on ohi ja huomenillalla saat olla nyytin kanssa (ja valitettavasti kärsiä epämukavasta olosta ja kivuistakin :(

onnea,

t: kaksi suunniteltua sectioita takana, hyvin meni

Vierailija

lohduttaudun sillä että kyllä siitä hengissä selviää.

Ja ajattele ap ylihuomista, kaikki on silloin ohi, se paha, hyvä (lapsi) on sylissäsi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat