Onko kenenkään muu mies kokoajan töissä???

Vierailija

Meillä on kaksi pientä lasta ja mies on kokoajan töissä joskus jopa viikonloppuisin :( Tuntuu että ei viihdy meidän kanssa ja olo on kuin yksinhuoltajalla...

Kaikki sanoo, että on tosi hyvä kun tekee töitä ja niin ed.. mua se rassaa...

Oonkohan oikeasti pienestä vihainen?? Mä laitan lapset nukkuun ja aamulla herään niiden kanssa...

Kommentit (3)

Vierailija

Sitten kun mies saapuu kotiin olen aivan loppu päivän touhuista ja kodinhoitamisesta, että haluisin olla rauhassa niin tämä käy lääppinään ja ruinaa seksiä Plääh

Taidan olla frigidi kun ei niin kun seksi hommat kiinnosta ollenkaan :/

yt. ap

Vierailija

Meillä asia on todella selkeä; mies viihtyy työssään, nauttii siitä, saa siitä itselleen onnistumisen kokemuksia, haasteita jne.

Minä viihdyn kotona, nautin olla lasten (3kpl, vanhin 7v) kanssa, en kaipaa työelämään.

Jos mies ei tekis niin pitkää päivää, en minä vois (taloudellisesti) olla kotona

Jos minä en ois kotona, mies ei vois tehdä pitkää päivää (täytyis hakea lapset hoidosta)

Meille siis täydellinen ratkaisu, että mies on ma-la 12-13t töissä. Sunnuntait pyhitämme perheelle! Ja siitä ei halua tinkiä kumpikaan.

Vierailija

toivottavasti kyse ei teillä ole tuosta. Useinhan ylitöistä ei edes saa rahallista vastinetta, eli ei silläkään voi perustella poissaolojaan..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat