Onko noloa olla kotiäiti?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Siinä on ihmettelemistä jollekin kiree pipolle.

Ja ettei pääsis helpolla niin ilmotan samaan hengenvetoon että OON ainaki VIELÄ vähintään 4 vuotta kotona koska

a) meillä on siihen varaa

b) mies arvostaa niin paljo lasten kanssa kotona oloo

Vierailija

vastasinkin jo aiemmin tähän kyselyyn ja sanoin,ettei nolota kyllä yhtään. Olen insinööri koulutukseltani ja menen töihin juuri silloin, kun meidän perheestä tuntuu

Lainaus:

Rehellisesti kun olen muutaman henkilön kanssa jutellut niin ovat sanoneet menneensä töihin koska pääsevät siellä tavallaan helpommalla.

Tosin sitten on niitä jotka sanovat kuinka rankkaa se on olla töissä ja hoitaa lapset.

Itse olen lastentarhatäti ja minua säälittää sellaiset päiväkodissa olijat jotka eivät osaa vielä edes kävellä. Hyvä kun osaavat seisoa.

Lasten hoitaminen muutaman vuoden ajan kotona on pieni mutta arvokas osa elämää. Niitä muistoja ja mukavia hetkiä ei saa enää lasten ollessa isoja jälkikäteen luotua.

En näe siinä mitään pahaa että "uhraa" muutaman vuoden elämästään.

Vierailija

Minusta ei ollut ollenkaan noloa tulla äidiksi ja hoitaa omaa lastani kotona kaksivuotiaaksi. Enkä näe mitään noloa siinäkään, että joku on kotiäiti lasten koulun alkamiseen asti. Miksi on tai olisi hienompaa, että joku toinen hoitaa lapsemme?

Vierailija

olin sitten kotona tai töissä.

Miettikööt oikein päänsä puhki kuinka hirveen nolo minä oikein olen ;) jos siitä jotain saavat. Minä en tekemisiäni jonkun henkisesti kehittymättömän muiden arvostelijan silmissä mittauta.

Vierailija

Lainaus:

Mikä siinä "todellisessa" työssä on niin arvokasta ja korvaamonta, että naisen tulisi pistää jalat ristiin ja kiiruhtaa kodin ulkopuoliseen työhön?