Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAmpopankki ei löydä enää tiliä(ni) - onko niillä tietojärjestelmät noin sekaisin?

Vierailija

Miten ihmeessä Sampopankki voi kadottaa säästötilin? Tiliä ei kuulemma löydy, vaikka sitä ei ole suljettu tai lopetettu - tosin sitä ei ole käytetty kohta vuoteen ja tilitapahtumia on ollut hyvin harvakseltaan (kyse on koulun vanhempaintoimikunnan tilistä).

Miten ihmeessä pankki ei löydä mitään tietoja tilistä?

Vieläkö heillä on tietojärjestelmät sekaisin?

Kommentit (4)

Vierailija

asiakas, varmaan vastaisin, että en mä löydä mun tietojärjestelmästäni mitään lainaa teille. Mun tietojeni mukaan mä en ole teille mitään velkaa. Ehkä mä oon hukannut jotkut paperit, mutta muuten mun systeemit on kyllä ihan kunnossa.

Oletteko muuten nyt ihan varmoja, että teillä oli jotain saatavia multa? Ehkä ette vaan osaa käyttää niitä tietokoneitanne tai teillä on väärä selain tai vanha päivitys? Päivittäkää ne nyt ensin, niin varmaan huomaatte, etten velkaa ole teille ollutkaan.

Mutta jos tää ei teille käy, niin voitte soittaa mun puhelimeen, johon tuskin vastaan. Tai jos vastaan, niin jonottaa saa vähintään tunnin. Sähköpostiakin voitte lähettää, niin mä sitten vastaan siihen "Kiitos yhteydenotostanne. Palaamme asiaan" ja sitten vahingossa deletoin sen. Voi meillä tulla käymäänkin, mutta täällä on varmaan aika pitkä jono, kun mä olen hukannut kaikki muutkin laskuni.

Vierailija

Aivan noin se menee, kolme päivää on odoteltu luvattua yhteydenottoa ja nyt on soittopyyntö jätetty - kas kun puhelut ohjautuvatkin, ei suinkaan oikeaan konttoriin vaan asiakaspalvelunumeroon - soikohan puhelin huomenna?

Mitä luulette?

ap

Uusimmat

Suosituimmat