Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

loukkaantuisitko minulle?

Vierailija

Olen tehnyt selväksi kavereille, että en vastaa kännykkääni, jos näytössä lukee "tuntematon numero". Minulle soittelevat puhelinmyyjät monta kertaa viikossa, joten siksi en vastaile jos numero ei näy. Joidenkin ystävien on kuitenkin ihan pakko joka kerta soittaa tuntemattomasti, ja sitten ovat tosi näreissään kun on niin hankalaa kun minua ei saa koskaan kiinni.

Kommentit (8)

Vierailija

aivan turha illuusio! Minä en ainakaan vastaa, jos ei huvita, on muuta tekemistä tms.

Soittaja voi jättää viestin tai lähettää tekstiviestin.

Vierailija

Minä en vastaa lainkaan tuntemattomiin numeroihin. Jos jollakulla on oikeasti asiaa, jättänee viestin tai lähettää tekstarin tai meilin.

Vierailija

tiedän monia, jotka eivät vastaa edes vieraisiin numeroihin.

Minulla on sitä varten vastaaja: Voi jättää viestin, jos en vastaa :)

Vierailija

Lainaus:

Minulle soittelevat puhelinmyyjät monta kertaa viikossa, joten siksi en vastaile jos numero ei näy.

Myyntiä saa muuten hyvinkin tehokkaasti halutessaan rajoitettua asettamalla numeronsa markkinointikieltoon; http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35 sivulta löytyy lisää ns. Robinson-palvelusta. Itselleni ei (kiellon asettamisen jälkeisen parin viikon varoajan päätyttyä) ole tullut ainuttakaan markkinointipuhelua - tosin aivan sataprosenttinen tämä ei kuulemma ole.

Uusimmat

Suosituimmat