Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala vihannesten/hedelmien himo odotusaikana--) tyttö vai poika?

Vierailija

Usein puhutaan että tyttöä odottaessa tekee mieli makeaa ja poikaa odottaessa suolaista. Mutta mitäpä jos voisi syödä kilotolkulla ananasta, tomaatteja, kurkkuja, omenoita...

Tyttö vai poika ;)

Kommentit (9)

Vierailija

älytön vihannesten ja hedelmien himo!!!!!! Tulen melkein pahalle tuulelle jos ei kotonta löydy omenaa yms. Ja odotellaan poikaa=) Esikon kanssa ei ollut hedelmä/vihannes himoa vaan lähinnä suolaisten ja tosi tulisten juttujen himoa ja silloin odottelin tyttöä=)

Vierailija

ja kupuksen odotuksessa teki älyttömästi makeaa mieli (joka on poikkeavaa mulle). Molemmat poikia (tosi ihan erilaisia sellaisia).. Onnea odotukseen se on noin 50/50 % saumat saada kumpi vaan.. : )

Vierailija

Akuutin lääkärin mukaan mieliteot liittyvät raudanpuutteeseen...

"Raskaudenaikaisilla mieliteoilla saattaa kylläkin olla tausta raudanpuutteessa, joka monille tulee."

http://www.yle.fi/akuutti/laakariarkisto/makeanhimo.htm

Mulla ekassa raskaudessa teki mieli suolaista ja tässä toisessa ei mielitekoja ole ollut. Molemmat raskaudet ovat poikaraskauksia. Toisessa raskaudessa veriarvot oli paljon paremmat lähtötilanteessa (noin 125 vs 145).

Vierailija

Meillä 3 tyttöä ja sellainen tunne on että tämä neljäskin on tyttö ;)

Eli tämä hedelmien mässääminen antoi vielä lisävinkkiä siitä:)

AIHA joka jo ostellut söpöjä mekkoja tulokkaalle

Vierailija

kun himottaa kaikkea terveellistä :)

Kaverilla oli salaatti/hedelmähimo ja poika tuli..

Mulla taas älytön herkutteluhimo ja kasvikset ei maistu (normaalisti maistuu) ja tyttö tulossa :)

fanny 21

Uusimmat

Suosituimmat