Lääkäri vastaa kolmelle ekalle kysyjälle

Vierailija

Jaksaako sitä opiskella lasten kanssa, mietin minä.

Kommentit (9)

Vierailija

Lääkärinä en ehkä osaa auttaa, jos tilanteeseen ei liity masennusta, ahdistuneisuutta, väkivallan uhkaa ;-) tms.

Mutta ihmisenä ja miniänä voin vain sanoa että jätä anopin sanomiset ja tekemiset omaan arvoonsa, älä anna hänen pilata elämääsi ja synkentää ajatusmaailmaasi. Laita kädet kyynärpäitä myöten ristiin ettei poikansa osoittaudu samanlaiseksi ja jaksaa/älyää olla puolellasi silloin kun tukea tarvitset. Joskus on myös hyvä katsoa peiliin, voiko anopin sanomisissa olla osa totuutta?

Vierailija

Hyvin jaksoin, opinnot viivästyi asian takia n. 6kk. Mies tosin jäi hoitamaan lasta kotiin kun jatkoin itse harvakseltaan opintoja. Töissäjaksaminen pienten lasten äitinä sen sijaan on ollut siinä ja siinä, nyt olen ä-lomalla.

Vierailija

Jos kuitenkin sorrut tupakoimaan ilman valmistetta, voi käyttää heti imettämisen jälkeen, mutta ensin keskusteltava oman lääkärin kanssa, joka tuntee sinut ja tilanteesi. Netissä ei oikein voi lupaa tällaiseen antaa.

Vierailija

Aurinkovoide estää UV-säteilyn vaikutusta ihoon ja UV-säteily myös ruskettaa, joten siinä syy. Tosiasia on kuitenkin se, että aurinkovoiteesta huolimatta UV-säteitä pääsee jatkuvasti ihoon ja iho myös ruskettuu (voi palaakin!) rasvasta huolimatta, vaikkakin hitaasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat