Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaisko kellekään? :)

Vierailija

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn tällaista, eli voisiko kukaan olla kiinnostunut minusta? Olen yli 30v, 158/60, 80c, lyhyt tumma tukka, rillit, en meikkaa, ihan sievä. Mieheni mielestä olen täydellinen, mutta epäilenpä etten juurikaan päitä kääntele.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

"Ikinä en vois panna 50-kiloista "naista", tulis melkoiset pikkutyttöfiilikset, hyi!"

Ei miehet noin ajattele. Ei yksikään ketä tunnen eikä kukaan muukaan.

En IKINÄ VOISI, huuuhhuuuh, melkoista pajunköyttä olisi mieheltä.

Lainaus:

Riittääkö sanojen "naisihanne" ja "BMI" mainitseminen, vai mikä sinulle asian paljasti?

Ihan vain kiinnostaisi tietää, kun asia ei itselle osunut silmään. Vai mitäs luulet, olenko minäkin nainen?

Mies34

Vierailija

Ja mun mielestä kaikki ne viestit joissa väitetään että ap on lihava ihailevat laihoja naisia. Eli mieheni yleensä kommentoi nähdessään sellaisia joiden jalat ovat ns.rimppakintut eli tyyliin kun kädet saa reiden ympärille ja pituutta on jotain 175 tai yli. Ja perseettömistä myös.

Vierailija

Lainaus:

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn tällaista, eli voisiko kukaan olla kiinnostunut minusta? Olen yli 30v, 158/60, 80c, lyhyt tumma tukka, rillit, en meikkaa, ihan sievä. Mieheni mielestä olen täydellinen, mutta epäilenpä etten juurikaan päitä kääntele.

Eli mitäs musta ajattelette:

Olen 39 v. , 164cm/62 kg, pitkät tummat hiukset, ei rillejä, meikkaan, sanottu kauniiksi, rinnat 80D, ryhdikäs, persoonallinen, iloinen luonteeltani ja seurallinen.

Ja joo, itsetunto on huono.

Vierailija

Lainaus:

Epäilyttää vähä kun 9 sanoo olevasa terveydenhoit. opisk., miten kiinnostaa kommentoida täällä naisten painoja yms., kuvittelis olevan vähä ammatillista etiikkaa, et vaikka asiat kiinnostaa, ni jättäs kommnetit itelleen.

Niin anteeks vaan, menin vähä sekasin, ku luin noita muitaki kommentteja susta. Oot varmati ihan asiallinen, eli vielä kerran anteeksi.

Vierailija

Vois olla aika mielenkiintoista käydä vaa'alla teidän nähtenne. Enkä muuten ole täällä tarjoamassa itteeni. Ihan mielenkiinnosta tein aloituksen, lähinnä tuon lyhyen tukan, rillien ja meikittömyyden takia. Ja sen, että mittojeni perusteella minua voisi luulla läskiksi. Se ainakin tuli selväksi, että valtaosan mielestä en ilmeisesti saisi miestä, jos olisin sinkku. Jep jep. ap

Vierailija

Ja toi 9 on täysin varmasti nainen, hehheh. Suurin osa ei pidä reitevistä ja rehevistä. Kevyt nainen on kätevä ja ketterä :)

* Sori mutta oikeesti joka toinen miehistä pitää naisista joilla on lihaa luiden ympärillä :)

Ehkä sä et pidä mut joku toinen pitää

Vierailija

kaikkea muuta kuin ruma. Meikattuna jopa kaunis. Mieheni mielestä ilman meikkiäkin. Ja tietysti olen miehelleni täydellinen, eihän hän puhu kuin omasta puolestaan. Eikä hän haluaisi muuttaa minussa mitään.

Mistä ihmeestä tämä vihamielisyys? Aloitukseni oli huumorilla tehty, hymiön kera! ap

Vierailija

Lainaus:

-kalastelet täältä kohteliaisuuksia ja huomiota = huono itsetunto

Tuskin kukaan laittaa tänne viestiä ja toivoo ettei se saisi huomiota. "Mä nyt laitoin viestin, toivottavasti kukaan ei lue sitä. Ja herranen aika jos joku kehtaa vielä kommentoida!"

Vierailija

rehevä=liikaa rasvaa joka paikassa

reitevä=liikaa rasvaa reisissä

Harva mies pitää anorektikoista. Miksi pitää aina vertailla ääripäitä?

Pyöreät pakarat ja vahvat reidet voivat olla liikunnan ansiota.

Lainaus:

* Sori mutta oikeesti joka toinen miehistä pitää naisista joilla on lihaa luiden ympärillä :)

Ehkä sä et pidä mut joku toinen pitää

Vierailija

kuin hoikka. Hoikasta esimerkkinä vaikkapa Kiira Korpi. Sanooko miehesi aina kun näkee Kiira Korven teeveessä, että hyi helvetti onneks et oo tommonen?

Lainaus:

Mä oon kyllä onnekas kun mun mies inhoo laihoja naisia. Aika usein kommentoi jotain tyyliin "hyi helvetti onneks sä et oo tollanen". Siis esim. autossa kun kukaan muu ei voi kuulla.

Vierailija

Demillä on todellakin. Hyvään kroppaan ja kasvoihin sopii lähes mikä hiusmalli tahansa. Aika naurettava aloitus sinulla. Nyt jälkeenpäin yrität naamioida huonon itsetuntosi takia tekemäsi aloituksen joksikin muuksi.

Lainaus:

Kuvailenpa tässä mielestäni oikeasti hyvännäköisen ja seksikkään naisen: tumma, lyhyt sänkitukka, ei juurikaan meikkiä. Kuulostaako hemaisevalta? Kyseessä on Demi Moore elokuvassa G.I. Jane. Ei tietenkään kaikkien mielestä näytä hyvältä, mutta uskoisin että aika monen. ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat