Kuinka pitkä työmatka on sinusta pitkä? Tai kauan sinulla menee työmatkaan?

Vierailija

Minulla on n. 30km työmatka ja aikaa siihen menee n. 30min, ja kaikki kauhistelevat tätä, onko mielestänne liian pitkä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Aikaa kuluu matkaan kesäkelillä 40 min. Minusta juuri sopiva. lisäksi reitti on kaunis ja todella rauhallinen. ehdin kuunnella musiikkia/radiota jota en voi töissä tai kotona tehdä.

Ainoastaan ongelmana lasten lääkäri ym reissut keskellä päivää, sillä miehellänikin yli 30 min työmatka.

Vierailija

kuljen yhdellä bussilla. Bussimatkaan menee 25 min, loput kävelemiseen. Mielestäni työmatkani kesto on ihan sopiva. Autolla siihen menisi varmaan 15 min, mutta en ole kiinnostunut yksityisautoilusta eikä se ole mielestäni PK-seudulla järkevää.

Minun mielestäni työmatka on pitkä, jos se kestää yli tunnin. Tunti on minulla kipuraja. Oma työmatkani on siitäkin hyvä, että jos tarvii mennä hakemaan vaikkapa sairas lapsi PK:sta kesken päivän, sujuu se 15 minuutissa taksilla.

Vierailija

Arvaapa harmittaako, kun komennusmiehet saavat osan palkastaan verottomina päivärahoina, mutta itse en saa tuosta matkasta edes verotuksessa vähennyksiä!

Vierailija

Harmi, kun punikkipoliitikkojen päitä ei vaadita vadille. Hehän ovat SAK:n ja muiden ammattiliittojen vaalirahoituksen jälkeen jääveinä luoneet moisen komennusmiesjärjestelmän.

Vierailija

Oli välillä aika pitkä kun piti vaihtaa ainakin kerran. Nyt työmatka on 5min pyörällä, 10min kävellen enkä pitempää työmatkaa enää haluaisi!

Vierailija

Nyt kuljen naapurikaupungissa töissä, edestakaisin matkaa on n. 60 km yhteensä. Matkaan menee moottoritietä n 25 min. Yksin ajelen autolla, kun ei näin pohjoisessa ole toimivaa joukkoliikennettä.

Vierailija

Pitkäksi työmatka muuttuu jos se kestää yli 45min. Matkan pituus ei pelkästään määritä, koska esim kaupungin ruuhkassa ja usealla eri kulkuvälineellä liikkuvalle lyhytkin matka tuntuu pitkältä.

Oma työmatkani on 20min kävellen, autollahan tuossa ei menisi montaa minuuttia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat