Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä huolia sinulla on?

Vierailija

Musta tuntuu että olen nykyään melkein aina huolissani.... eniten melkein kaikista remonteista ja taloon liittyvästä niinkauan kun ei ole ihan tarkkaan selvillä. Allergiaaikaan (koivu) mua huolestuttaa kamalasti lasten oireet ja terveys (nyt onneksi ohi).Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän huolestuttaa!!

Muita?

Kommentit (14)

Vierailija

Tänään tulee vuosi isäni kuolemasta, äitini on ollut haudan levossa jo kymmenen vuotta. Äitipuoleni sai sydänkohtauksen vähän aikaa sitten ja veljeni on niin pahasti alkoholisoitunut, että elinaikaa alle vuosi jäljellä jos jatkaa entisiä tapojaan. Anoppini, ainoa turvapesäkkeemme, muuttaa toiselle puolelle Suomea kesän aikana. Menetin ainoan ystäväni hetki sitten, en tosin lopullisesti mutta silti.

Ikää reilu 20 vuotta. En käsitä elämääni, sen kulkua- kuinka näin paljon ikäviä asioita voi tapahtua yhdelle ihmiselle? :( Luojan kiitos poikani on terve ja mieheni rakastaa minua ainakin vielä. Muuta lohtua en oikein elämästä löydä.

Vierailija

ja huolettaa:

- tuleva muutto

- nousevat lainankorot

- omat pätkätyöt

- toisen lapsen ujous

- toisen lapsen kaverisuhteet

- ikivanhat sukulaiset, jotka eivät kohta enää pärjää omin voimin

- ilmastonmuutos

- sodat kaikkialla maailmassa...

En minä näitä nyt päivät läpensä murehdi, mutta aina jokin asia hiukan ahdistaa. Pitäsi opetella ajattelemaan POSITIIVISESTI. Välillä kokeilen sitä ja se toimii todella hyvin, kunnes taas unohdan harjoittaa positiivista ajattelua.

Vierailija

mutta tällä hetkellä suurimmat:

*lapsen koulukypsyys epäselvä vielä

*sairaus joka estää työelämässä olemisen ainakin toistaiseksi

*mummoni huonokuntoisuus;ei tiedä kauan enää elää

Vierailija

En ole saanut töitä valmistumisen jälkeen kuin kuukaudeksi. Osa-aikatöitäni vähennetään. Meille on vauva tulossa ja asunto on liian pieni, eikä meillä ole juurikaan toivoa saada suurempaa. Eli talous kaatuu ja elämästä tulee hankalampaa.

Vierailija

huolten hallinta on tärkeintä

- lapsen pitkäaikaissairaus, miehen stressi, miehellä liikaa töitä, auto hajosi loman alla...

haluatko lisää???

Vierailija

Jos siinä on mahtunut asumaan kaksi aikuista, niin mahtuu varmasti yksi pieni vauva mukaan!

T:56 neliön kaksio, 2 aikuista 2 lasta ja koira.

Omat murheeni liittyvät vauvan allergioihin, posket verillä. Tulevaisuuteen, kaikkeen. Mutta pääosin olen oikeasti onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämään! Minulla on kaksi lasta, ihana mies, kaikkea mitä ikinä olen halunnut ja tarvinnut!

Vierailija

ja hänen taloudelliset ym. ongelmat. Ilmastonmuutos minua huolettaa niin paljon, että meinaan oksentaa kun ajattelen, esim. tänään uutisissa oli USA:n tornadoista. Ja kaksi lasta olen tälle kuolevalle maapallolle synnyttänyt!!!

Vierailija

pitäisi olla aika tyytyväinen. Sen tajuaa varmasta sitten, kun johonkin vakavaan sairauteen sairastuu!

Minua huolettaa:

kun eläminen kallistuu niin paljon

maksamattomat laskut, riittääkö rahat

Uusimmat

Suosituimmat