Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, mitä minä teen? Ihastumisesta kyse..

Vierailija

Aloitin uudella työpaikalla kaksi viikkoa sitten. Aika monimutkainen työ, paljon opittavaa, vieläkin opettelen eri käytäntöjä ja kiekuroita, on siis keskityttävä työtehtäviin.

No heti ensimmäisenä päivänä yksi esimiehistäni katsoi todella tiiviisti, ja aina vilkaisi kun menin ohi. Tosi kiva mies, hyvännäköinen, hauska. Sitten kuulin, että hänestä olen aika kiva pakkaus, josta olin aika otettu. Mutta tänään meni ihan löperiksi koko homma, koska JOKA kerran kun näki minut, niin tuijotti, JOKA kerran kun käveli vastaan niin hymyili ja katsoi silmiin, ja jos minä vilkaisin siihen, niin katse oli rintamuksella tai muuten minuun kohdistuneena. Voi vitsit, alkaa ahdistaa jo. Jos minä olin jossain, niin eikös tämäkin tule sinne jollakin verukkeella. Ja se todella on haluttava mies... haavelin vain kaikenlaisia kuumia unelmia koko päivän. Kohta joku huomaa sen tuijottelun, en halua mitään sellaista huomiota uudella työpaikalla. Sitä ei voi oikein paetakaan, kun se seuraa koko ajan. Tekis mieli olla menemättä huomenna, en tajua, mulle ei ikinä ole tapahtunut tällaista...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Itselleni kävi juuri noin, tosin sillä erolla, että mies tuli työpaikkaan minun jälkeeni. Kahdesa VIIKOSSA asuimme jo epävirallisesti yhdessä. Liittoa on jatkunut kohta 10 vuotta ja lapsiakin siunaantunut 3 tässä matkan varrella.

Että onnea vaan!

Vierailija

Ja voihan se olla naistenmieskin. Mutta mitä olen työpaikka nähnyt, on toisten naisten kanssa lähinna kaverillinen, eikä missään nimessä flirttaileva. En ihan naiivikaan enää ole, mutta tässä tilanteessa ei järki tunnu pelaavan, tämä on ihan fyysistä vetoa. Aika pelottavaa.

Vierailija

Ja ei minua kaikki muut miehet tuijota koko ajan. Etkö ikinä itse ole tuntenut jonkun katsetta, ja kun käännyt katsomaan, niin siinähän se taas pällistelee. Ja on katseita ja katseita, siis sellainen flirttaileva hymy ja katse. Vähän kiusallinenkin. Ja kun sanon kävelin ohi, niin puhun lähinnä yhdestä isosta salista, jossa kävelee paljon ihmisiä. Siis jos hän kävelee toiseen suuntaan toisella puolella salia, niin katseet kohtaa silloinkin, kun hänellä ei olisi mitään asiaa tuijotella minua.

Vierailija

Aikaa on kulunut liian vähän ja mies on liian hanakka lähestymään. Kannattaa ottaa asialinja ja pitää oma pää kylmänä. Jos mies on työpaikan Don Juan, niin saatat vielä itsesi noloon tilanteeseen jos lähdet mukaan leikkiin.

t. nainen, jolla ei yleensä kiristä pipo tällaisissa asioissa - tuo kuulostaa kuitenkin jo epäilyttävältä.

Vierailija

Lainaus:

Ja voihan se olla naistenmieskin. Mutta mitä olen työpaikka nähnyt, on toisten naisten kanssa lähinna kaverillinen, eikä missään nimessä flirttaileva. En ihan naiivikaan enää ole, mutta tässä tilanteessa ei järki tunnu pelaavan, tämä on ihan fyysistä vetoa. Aika pelottavaa.

muiden kanssa, se on sen tehnyt jo silloin kun ne tuli taloon uutena työntekijänä. Ne naiset on jo fiksumpia ja tietävät, mistä on kyse... Siinähän se koko jutun viehätys piilee, että aina tulee uusia saalistettavia.

Vierailija

tyhmintä mitä kukaan uusi työntekijä voi tehdä, on ruveta suhteeseen pomonsa kanssa. Siitä ei seuraa mitään hyvää, ja pahimmassa tapauksessa lennät koeajalla ulos kuin leppäkeihäs...

Vierailija

se jokaisen työpaikan surullisen kuuluisa naistenmies, joka on tehnyt saman tempun jokaiselle uudelle, kokemattomalle naispuoliselle työntekijälle... Kotona vaimo ja liuta kakaroita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat