Suuttuisitkos tälläisestä kommentista...

Vierailija

Muutaman kuukauden päästä en ehkä olisi enää niin herkkä.

Kommentit (14)

Vierailija

me heitetään kyllä keskenämme paljon pahempaakin herjaa ;-)

Ja mun mielestä se on juuri niin päin, että jos ei ole mitään syytä isyyttä epäillä, niin sitten tuollaisen kommentin kestää. Jos on epäilyä, niin sitten voisi loukkaantuakin.

Vierailija

Minä olen perheestä , jossa lapsia kymmenen. Isä oli ollut syntyessään pellavapää ja äiti aika vaalea punertavapigmenttinen. Isällä hiukset olivat kuitenkin tummuneet tosi nopeasti ja edelleenkin lähes 80 - vuotiaana tummat, vain vähän harmaata.

Hiuksien värejä ollut vaaleasta mustaan ja samoin silmien värit vaihdelleet ruskeasta, sinisestä ja vihreästä.

Ja kysymykseesi, niin olisin kyllä loukkaantunut, jos ei mitään epäilystä itsellä isästä!

Vierailija

mutta huumorilla olisin itsekin "epäillyt", että onko minunkaan. Meille kävi samoin kuin teille, mutta tosiaan nyt 1 vuotias näyttää isältään ;D

Vierailija

ja se on luonnon muokkaama juttu. Sen tähden, että isä leimautuisi helpommin lapseensa. Sun miehen kommentti oli siis ihan luonnollinen ;-) eikä hän ehkä edes itse ajatellut sitä sanovansa?

Vierailija

Minä olin laitoksella esikoiseni kanssa ja siellä eräällä naisella oli aivan mustatukkainen/kiharatukkainen nainen. Kätilö kysyi häneltä (varmaan ihan hyvää tarkoittaen) että onko lapsen isä ulkomaalainen. Nainen sai niin hirveän raivarin. Itki ja huusi kätiölle siinä käytävällä.

Vierailija

Lainaus:

Minä olin laitoksella esikoiseni kanssa ja siellä eräällä naisella oli aivan mustatukkainen/kiharatukkainen nainen. Kätilö kysyi häneltä (varmaan ihan hyvää tarkoittaen) että onko lapsen isä ulkomaalainen. Nainen sai niin hirveän raivarin. Itki ja huusi kätiölle siinä käytävällä.

Vierailija

Mies sanoo melkein heti pojan synnyttyä..onko tämä edes minun lapsi?heh..odotettiin meinaan kumpikin et sieltä tulee tumma ja runsas tukkanen ku edellinenkin lapsi oli,mut sieltä tulikin vaalea ja harvahiuksinen.ja kyllä, kummatkin ovat ko. miehen lapsia.näin 11 kk iässä ei ole epäilystäkää kenenkä lapsi on ku ovat niin samannäköisiä. :-)

Vierailija

tainnut olla enää ketään muita.ei,ei oo juntti ukko.on hyvä ukko :) ja enkä minä siitä suuttunut eikä hän sitä tosissaan sanonut.mut kumminniin...minä olisin ehken vasta osastolla sanonut,heh.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat