Olen 17 vuotias ja raskaana. Ärsyttää ihmisten asenne.

Vierailija

kyllähän sitäkin kauhisteltiin kun nuori olin mutta halusinkin olla nuori äiti joka jaksaa, mutta jos hirvee bilehirmu olet niin sit menee oma elämä mut kuten minä viihdyn kotona enkä kokenut oman elämäni loppuvan. Nyt olen ollut yh 4vuotta ja edelleen onnellinen, poika nyt 6v

Kommentit (7)

Vierailija

ehkä sulla menee paremmin.

ei mullakaan mitään ongelmia, mutta eipä se vaippojenvahto ja valvominen ja lapsessa vankina kiinni oleminen pidemmän päälle jaksanut voittaa vapautta ja vastuuttomuutta ja nuoruudeen huumaa ja vapaata elämää. Eihän sinne takaisin pääse, joten nyt itketään masennuksissa sitten...No välillä on paremmat ajat, muttamutta...

Vierailija

ja siis en tosiaan ole kova bilehirmu, kun enhän vielä edes pääse baareihin :D

mutta tuskin olisin muutenkaan ja kait sitä nyt jskus voi jossain käydä vaik laspi onkin.

ap

Vierailija

sä pärjää ihan hyvin :)

itsekin olin 17 kun sain esikoiseni, ja hyvin on pärjätty. ei se ikä kerro kaikkea. itse asiassa "paras" tuntemani äiti ei ollut ede 16 täyttänyt kun sai lapsen. ja todella hyvon on pärjännyt!

onnittelut vauvasta!

Vierailija

Mulla on hyvä tukiverkko jotka auttaa kun hoitajaa lapselle tarvin ja sit ne jotka "ulkoiluttaa" mua kun en itseäni muuten esim baareihin saa, nyhjäisin kotona mielummin

Vierailija

enkä nytkään ole vanha lapset ovat taaperoita.

olen onnellinen, että sain lapset nuorena koska en usko että terveyteni olisi kestänyt vanhempana kahta näin vaativaa lasta.. he ovat sairastaneet kaiken mahdollisen, olen oikeasti ylpeä itsestäni että selvisin, parisuhteemme selvisi, jaksoin olla sitkeä, nyt helpottaa!

eikä se elämä siihen lopu, jos sulla on tukiverkko, esim omat vanhempasi.

minä ainakin pääsen vapaalle noin kerran kuussa pariksi yöksi ja se riittää aivan hyvin. olen kuitenkin vielä hyvin nuori kun lapset ovat jo isoja.

tsemppiä!

Vierailija

Kaikki jankuttaa et elämäni on pilalla!! Miten niin muka on? Minä saan lapsen ja se on ihanaa. Pärjään varmasti. Tuntuu et kaverit on kateellisia ku ei niillä oo lapsia vielä.

Kertokaa te kokeneemmat että onko se muka niin että lapsen myötä menee oma elämä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat