Hassu kysymys ihmisten nimeämisestä kännykän muistiin! OV

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

joilla puhelimessa kavereiden vaimot/tyttöystävät on kaverin nimellä, tyyliin Pasi II tai Pasin kakkoskänny. Ja nämä siis tosiaan vain sen vuoksi, että se vaimo/tyttöystävä saa slaagit, jos seillä lukisi "Kirsi" tai "Marja".... Muija nyt on ehkä vähän epäkunnioittava, mutta en tiedä olisiko parempi olla kakkokännykään? ;oDDD

Vierailija

uuteen kännyynsä mun nimen alle myös mun miehen puh numeron, nyt sitten sekoilee että kumpi meistä on laittanut viestin jne. Ollan oltu yhdessä 13 v ja naimisissa 6 v.

Vierailija

Mutta varmaan pitäisin kaveria hiukan verran omituisena tuollaisen jälkeen. Toisaalta ehkä kundin täytyy aina muistuttaa itselleen, että olet Pasille varattu. ;)

Vierailija

Jospa se kaverin oma vaimo on niin mustasukkainen, ettei mies voi tallettaa sinun ja/tai muiden naisten nimiä kännykkäänsä kuin mainitsemallasi tavalla, ettei vaimo hiilly. Voisiko olla näin?

Vierailija

Tämän kaverin kanssa tunnettu vasta nelisen vuotta. Sillä on kyllä aviovaimo jonka kanssa en silleen pahemmin seurustele. Voihan se olla että talletti sillon kun kaikki tutustuttiin kun ei alussa oltu niin paljon yhdessä. Miehet ei kai sitten välitä tuollasista. Pitää joskus vitsinä kysäistä asiasta. Tästä sain tietää vähän salaa kun utelias olen joten kyseinen henkilö ei tiedä siitä. Enkä tutkinut puhelinta muuten kuin itse siihen soittamalla. eli en tsekannut viestejä yms. Ja tiedän ettei niinkään olis saanu tehdä!

Vierailija

Pitäisitkö loukkaavana jos saisit tietää että sinun ja miehesi yhteinen kaveri olisi tallettanut sinut kännykkäänsä nimellä Pasinmuija. Miehen nimi vaihdettu! =) Kyseessä mieskaveri jonka kanssa hengaillaan suunnilleen joka päivä. Tuli vaan jotenkin sellainen tunne ettei kuitenkaan arvosta minua itsenäni oishan muuten laittanut mun oikeen nimen? tai vaikka Pasin Anne jos tuntee monta Annea. Oon tyhmä, haukkukaa vaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat