Kauhee vauvakuume!! Ja esikoinen vasta 10kk.

Vierailija

Pitäisi varmaan ainakin vuosi jaksaa vielä odotella. Opiskelutkin vielä kesken..

Miten maltan odottaa...

Kommentit (12)

Vierailija

Toki jos haluat hoitaa opiskelut alta pois ennen toisen syntymää, niin se ob varmasti ihan järkevääkin. Mutta muuten en ymmärrä miksi odottaa jos haluaa lapsia lisää? Esikoisesi on vielä pieni, mutta tuleehan tuosta jo yli 1,5v ikäero kuitenkin.

Vierailija

mulla on opiskelu kesken ja vauvakuume päällä. Toinen saa tulla, jos on tullakseen. Ei mitenkään erityisesti yritetä, tulee jos tulee. Esikoista "tehtiin" kuitenkin useampi vuosi ja pari keskenmenoakin takana, niin ei hirveesti uskalla alkaa kuumeilla...

Vierailija

mikä ikäero tulee jos hoidat opiskelut nyt alta pois.

itse ainakin päädyin tekemään yhtä soittoa lapset ja nyt keskityn opintoihin ja töihin. parempi näin, sanon.

Vierailija

ja tärppäsi kun esikoinen oli 13 kk. Minusta kaksilapsisen perheen pieni ikäero on mainio juttu, koska sitten pikkulapsivaihe on kokonaisuudessaan pian ohi ja äiti pääsee opiskelujen ja tai muiden asioidensa pariin pariin eikä joudu palaamaan taas äitiyslomalle. En usko, että vauva tai taapero tarvitsee niin jakamatonta huomiota, että sisarus haittaisi. Lapsista tulee yleensä erittäin läheiset ja ovat kiinnostuneet saman tapaisista asioista, joten sekin on kätevää tulevia vuosia ajatellen. Mutta kieltämättä raskaitakin aikoja on sitten edessä, kun molemmat ovat pieniä ja vaativaisia.

Vierailija

sit ihmetellään miks lapset kiukuttelee jneespäin....tossa tilanteessa ei kyllä kukaan ihminen pysty antamaan huomiota vauvoille tarpeeksi...

Vierailija

Lainaus:

sit ihmetellään miks lapset kiukuttelee jneespäin....tossa tilanteessa ei kyllä kukaan ihminen pysty antamaan huomiota vauvoille tarpeeksi...

Mulla on neljä lasta 1-2 vuoden ikäerolla, ja hyvin olen jokaiselle pystynyt huomiota antamaan. Nyt viides tulossa ja ikäeroa tulee reilummin, eli 3 vuotta nuorimapaan, mikä tuntuu mun mielestä ihan liian isolta. Kaikilla ei valitettavasti riitä voimavarat useaan lapseen peräkkäin, mutta on olemassa ihmisiä joilla riittää.

Lisäksi ainakin minun lapsilla on isä, jolta saavat myös paljon paljon huomiota, joten eivät jää mistään paitsi.

Vierailija

Minullakin oli tuolloin kauhea vauvakuume, ja kakkonen tulikin kun eka 1,5 v. Nyt vielä heillä kaksi pikkusisarusta, ja ihan hyvin olen opinnot (yliopistossa) saanut loppuun eikä ole edes lapsia jouduttu viemään vieraalle hoitoon (olemme vuorotelleet miehen kanssa). Erittäin hyvä ratkaisu tämä, ja lapsilla tosiaankin seuraa toisistaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat