Apua... mä kaljuunnun!!! Kaks kauheeta kaljua kohtaa.

Vierailija

Onki muilla ollut vastaavaa? Olen kotona kolmen lapsen kanssa, joista pienin 10kk ja ollut tosi vaativa, imetän vielä. Kyseessä on ilmeisesti pälvikalju?? Kokemuksia? Toisen lapsen jälkeen samoihin aikoihin tuli ihottumaa eli mun kroppa ei kestä lasten kanssa kotona oloa!

Kommentit (6)

Vierailija

siitä samasta kohtaa mistä miehilläkin hiusraja usein "vetäytyy". Esikoista en imettänyt, kakkosta 7kk ja molemmissa tapauksissa hiuskatastrofi oli sama. Yritä keksiä joku väliaikainen kampaus joka peittää huom. VÄLIAIKAISEN ongelman. Olen huomannyt että muillakin imettäneillä päänahka kuultaa joko otsalta tai ohimoilta.

Tsemppiä, tiedän että järkyttää!

Vierailija

multa lähti muutama kuukausi synnytyksen jälkeen melkein kaikki hiukset päästä, siis molempien synnytysten jälkeen sama juttu. Ei siihen auttanu mitkään konstit. Puoli vuotta sain kulkea aina huivi päässä, ennenku alko hiukset taas kasvamaan. Onneks oli kesä, joten pysty hyvin kulkemaan huivi päässä sisällä ja ulkona... Kampaaja ei meinannu uskoa kun soitin varatakseni aikaa, että nyt pitäis vetää sänki... se muuten kannattaa, sillä mulla ainakin esim sänky muuten aivan hiuksia täynnä...

Vierailija

ehkä kolikon kokoisia plänttejä. Aivan pälvikaljun näköisiä, hiukset kasvoi takaisin muutamassa kuukaudessa eikä ole sen jälkeen uusinut. Käy kuitenkin

lääkärissä verikokeissa ettei ole kilpirauhasista johtuvaa, tosin silloin hiuksia lähtee tasaisemmin joka puolelta.

Yksi syy voi olla myös sienitulehdus joka näyttää pälvikaljulta...

Vierailija

On aika tavallista imettävällä naisella. Yhdellä ystävälläni oli aika isojakin täysin kaljuja länttejä ja juuri imetysaikana. Nyt ei ongelmaa enää ole. Ei siis hätää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat