Lähtisitkö laivalle siihen C-luokan hyttiin lasten kanssa?

Vierailija

Tuli miehen kanssa vähän kinaa, kun mä sanoin, etten ikimaailmassa lähde c-luokan hyttiin. Jos laiva vaikka uppoaa jne. Muutenkin ahdistavaa olla siellä meren sisällä. Lähtisitkö itse?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Lainaus:

...niin millä laivoilla A- ja C-luokan hytit ovat erikokoisia, siis A tietenkin isompi?? Nopealla vilkaisulla ainakin kaikilla Helsingistä lähtevillä Siljoilla/Viikkareilla A- ja C-luokan hytit ovat ihan tasan tarkkaan samankokoisia.

Joten jos olet selvitellyt muiden laivojen hyttien kokoja, niin kerropa yksityiskohdat. Noita Helsingin lauttoja nyt ainakin suurin osa käyttää, ja niillä faktat ovat nuo. Ja uskoisinpa että Turkkusesta on sama homma, mutten enää jaksa mennä tarkastamaan asiaa.

Vierailija

Lainaus:

musta tuntuisi kummalta maksaa yhdestä laivayöstä kymmenkertainen hinta hotelliin verrattuna. Tuskin siellä nukkuisin hetkeäkään missään hytissä, karmea metelihän siellä aina on aamuun asti.

Vierailija

Kyllä mä voisin lähteä. Mieluummin tietysti parempaan hyttiin, mutta ei c-luokkakaan olisi este. Kun itse olin lapsi, niissä oltiin ihan yhtenään.

Vierailija

Ei sinne mihinkään loukkuun jää vaan avaa vain oven ja menee ulos ja ovi sulkeutuu automaattisesti. Ruotsissahan laivat kulkevat yleensä vesitiiviit ovet suljettuina koko ajan, Suomessa taas ne ovat auki mm. sen takia että vältettäisiin onnettomuudet kun matkustajat avaavat raskaita ovia.

Vierailija

ikkunattomissa c-hyteissä. Aikuisena arvostan kyllä vähän väljempiä tiloja ja ikkunaa, mutta lapsellehan sellainen sardiinipurkkielämä voi olla vaikka kuinka hauskaa.

Vierailija

Mutta jos kyseessä olisi siirtyminen paikasta toiseen eikä muita hyttejä olisi tarjolla, niin menisi se C-hyttikin. Minusta laivalla on vaan niin ankeeta muutenkin. Olen kai ollut liikaa.

Vierailija

Ei siinä ole mitään ongelmaa!

Lainaus:

Tärisen ihan kammosta. Totta tai ei, mutta tuo vesitiivis ovien sulkeutuminen upposi tähän mammaan...ja syvälle.

Vierailija

Siellä alakerroksissa on aina kaikki känniset, tappelevat, oksentelevat ja röökiä käytävillä vetävät epämääräiset oliot. Jos ei jatkuvasti ravaa risteilemässä niin miksei voisi vähän sijoittaa omaan ja lastensa mukavuuteen. Hytti niin korkealta kuin lompakko antaa myöten :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat