poika ei huoli pulloa

Vierailija

Olen lähdössä heinäkuussa töihin ja ajattelin sitä ennen vieroittaa 10 kk ikäisen poikamme tissiltä. Olen jo pitemmän aikaa yrittänyt välillä antaa pullosta, että se ei sitten tulisi ihan uutena juttuna tuo pullosta/nokkamukista ottaminen. Poika ei kerta kaikkiaan huoli pullo, nokkiamukia eikä pelkkää mukiakaan. Hirveä huuto alkaa jos vähäkään yrittää väkisellä antaa. Tissi vaan kelpaa ja sekään ei välttämättä aina.. Oon ihan ihmeissäni mitä teen sen kans ku pojan isä sitten heinäkuussa hoitaa häntä. Vauvana pulloa on joskus jo annettu ja silloin on siitä juonu, että ei oo sinänsä ihan outo juttu. Oon miettiny että oisko se korvikemaito jotenki pahan makuista että se maku ei miellytä. Oon kokeillu Nan- ja Tutteli korviketta. Kumpikaan ei kiinnosta. Ei kyllä yleensä hirveen hyvin ota äidinmaitoakaan pullosta. Oisko kellään kokemusta asiasta ja miten ootte saanu lapsenne ottamaan maitoa myös muustakin kuin tissistä? Hyvät neuvot ois nyt tarpeen!!

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä kakkonen ei ole koskaan huolinut tuttipulloa eikä tuttia. Saimme hänet kuitenkin juomaan Nukin nokkapullosta. Tosin vähitellen sekin, ei mitään desiä ekoilla kerroilla.

Tilanteet ovat tietysti erilaisia, mutta olisiko mahdollista, ettet lopettaisi imetystä vielä? Jos lapsi töissä ollessasi ei juurikaan pullosta tai mukista joisi, se ei haittaisi, jos muuten saisi maitonsa tissistä (ellet sitten ole poissa kokonaisia päiviä). Mulla rinnat sopeutuivat aika pian imetyksen vähentämiseen. Aluksi pumppasin/lypsin maitoa töissäkin, mutta pikku hiljaa se jäi pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat