raskaus ja stressi

Vierailija

Moi kanssa sisaret,

Mitä mieltä olette seuraavasta asiasta. Olen 16:sta viikolla raskaana ja toista odotellaan. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin töitä lukuunottamatta. Minulla on nimittäin tällä hetkellä tosi stressaava työ suuren projektin projektipäällikkönä ja ongelma on siinä, että asiakas on aivan järkyttävä ja saa minut stressaamaan niin, että kadotan yöunet ja pulssi nousee päivällä huimiin lukemiin. Mitä tämä tekee vauvalle, voiko olla ihan hyvästä vai pitäisikö asialle tehdä jotain? Minulla on myös supisteluherkkä kohtu ja päivisin tuleekin usein harkkasuppareita. Neuvoja? Tiedän, ettei raskaus ole sairaus, mutta silti vauvan puolesta pelottaa....

Kommentit (1)

Vierailija

Olisiko mitään keinoa saada joku muu hoitamaan tämä asiakas? Kuten itsekin totesit, niin luulen minäkin ettei harjoitussupistukset sinänsä ole vaarallisia. Stressi ei kuitenkaan ole hyväksikään. Mulla myös supistelee herkästi ja varsinkin jos joku asia stressaa, niin aivan varmasti on maha krampissa. Ja sitten stressaa sitä kun supistaa... Jos tilanne ei yhtään rauhoitu tai kenties vielä pahenee, niin minä hakisin sairaslomaa. Viikkokin pois stressinaiheuttajasta tekee kummia.

Jaksuja odotukseen, toivottavasti tilanne helpottuun :)

Norah81 ja tuplat 27+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat