Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis ihan omien pyykkienne joukossa olisi tunnistamattomat mummoalkkarit. Mistä uskoisit olevan kyse?

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin antaisin hänelle hymyssä suin eron, sillä hänellä olisi kyllä harvinaisen omituinen naismaku - saisi mennäkin ;)

Ne saattaisivat olla mökiltä peräisin, anopin housut. Minun ei ainakaan.

Tapailin muuten joskus vuonna x miestä, jonka pyykkinarulla oli kuivumassa jättikokoiset punaiset pitsihousut. Olivat miehen omat. Emme tavanneet enää montaa kertaa.

Aivan ihanat päällä, mukavat. Minulla on sekä bees-värisiä että valkoisia. Kaikista parhaat alkkarit, pysyy terveyssidekin paikoillaan päinvastoin kuin Tangoissa tai Mideissä :/

Eli omat ne siellä pyykissäkin ovat :)

joka käyttää maxi-sloggeja. Luulenpa että harvalle miehelle maxi-sloggit mikään kiinnostuksen este olisi. Tietysti uskollisuus voi ollakin.

minkä mallisia alushousuja pidät, sisältö on kiinnostavampaa.

Ja laihduttamisesta puhuvalle, kai tiedät että tuo maxi ei viittaa käyttäjän kokoon vaan alushousun malliin.

todennäköisesti tehnyt jotain muutakin. Nuo sloggit olisivat vaan loppukevennys. jättäisin hänet myös, mikäli housut olisivat silkkiset stringit tai ihan mitkä tahansa.

Kauheita tosikoita täällä. 9

Jos olisivat jossain komeron perällä niin miettisin vain että kai mulla sitten joskus maailmanhistoriassa on tuollaisetkin ollut, mutta jos löytyisivät pyykistä niin olisi kyllä pakko läksyttää miestä siitä että on taas ottanut pyykkituvasta naapurin vaatteita.

Paitsi että tuntuu epätodennäköiseltä että mies valitsisi pettää mua juuri jonkun mummoalkkarisen kanssa, sillä ei käytännössä olisi juurikaan mahdollisuuksia unohtaa niitä alkkareita meille kotiin. Olen itse siis kotona äitiyslomalla.

A) äitini ei ole ollut meillä moneen kuukauteen, joten ne eivät varmaankaan olisi hänen

B) paras ystäväni, joka on meillä joskus yötä, ei tietääkseni harrasta tuollaisia alushousuja

C) miehelläni olisi käynyt vähän huonompi flaksi (olemme eroamassa, joten sinällään vieraat naisten alushousut eivät kamalasti sielunelämääni järkyttäisi)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat