G: Kun ajelet pyllykarvasi, kuinka nopsaan sänki alkaa kutittaa?

Vierailija

ei mun pyllyssä ole karvoja. En minä sentään mikään mies ole...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Muutaa päivä menee niin kutittaa.

Onneks karvoja ei oo sielä puoellla paljon, ja ne n vaaleita eikä näy, mutta ajelen kumminki kun itteeni häiritsee

Vierailija

karvat kunnolla joka paikkaan..

Vasta hyvin myöhään, joskus täysi-ikäisenä tajusin, että siellä pyllyreiän ympärilläkin niitä karvoja kasvaa ja aloin vasta silloin ajella sieltäkin. Ei tosiaan pyllistäessä ole kaunis näky kun muuten karvat poissa alta, mutta sitten sellainen tupsu pepussa :D

Uskon ettei moni tiedä niitä siellä olevan, kuten en minäkään aiemmin.

Olen kyllä huomannut, että joillain karvankasvu on tosi heikkoa, esim jollain tutuillani, mutta varmasti valtaosalla karvoja kasvaa nivusissa ja kaikissa normaaleissa paikoissa.

Kadehdin hieman kyllä vähempi karvaisia, sillä minulla sänki pukkaa jo huonolla tuurilla seuraavana päivänä, eikä ole mitään hentoista.

Vierailija

En tosin ole kokeillut moisia vielä mihinkään ruumiinosaan, mutta tuli ostettua ja nuo pitäisi olla kainalo ja bikinialueen kylmävahaliuskat. Sattuuko?

Vierailija

en tarkoittanut, että niitä karvoja kasvaisi "partana" pitkin pyllyposkia. Mutta jos et ole huomannut itse, voin kertoa, että ovat kuules aika apinamaisen näköisiä takaapäinseksiä harjoitettaessa ne pyllykarvat, jotka sieltä etupyllyn puolen karvoituksesta pyllyvakoon leviävät. Mitä järkeä on ajella edestä/alta posliiniksi, jos jättää pyllykarvat valloilleen? :O

ap

Lainaus:

Vierailija

Lainaus:

en tarkoittanut, että niitä karvoja kasvaisi "partana" pitkin pyllyposkia. Mutta jos et ole huomannut itse, voin kertoa, että ovat kuules aika apinamaisen näköisiä takaapäinseksiä harjoitettaessa ne pyllykarvat, jotka sieltä etupyllyn puolen karvoituksesta pyllyvakoon leviävät. Mitä järkeä on ajella edestä/alta posliiniksi, jos jättää pyllykarvat valloilleen? :O

ap

Lainaus:

Onneks ei ole tollasta karvaperse ongelmaa...

Vierailija

riitä ihmeemmin pyllykarvoja ajeltavaksi. Hyvä kun saan jotain karvaa eteenkään aikaiseksi etten näytä ihan pikkutytöltä. Odotin parikymppiseksi asti että murrosikä tulisi päätökseen ja muuttuisin karvaisemmaksi, mutta ei sitä ole tapahtunut vielä näin lähempänä neljääkymppiäkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat