Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liinavinkkejä kaivataan

Vierailija

Eli siis meillä tyttö pian 4 kk. Oon kantanu trikooliinassa ja on siinä viihtyny ihan hyvin väsyneenä eli sillon kun nukkuu. Mutta missä voisin kannella virkeetä ja hereillä olevaa vauvaa, että se näkis vähän seurata maisemiakin? Rengasliina mulla on ollu kokeilussa, mutta tyttö vänkää siinä ittensä ihan hassuun asentoon ja se ei oikeen sovellu pitempään kantamiseen ja reippaaseen kävelyyn. En oikeen ehkä vielä hirviis laittaa selkäpuolellekaan...vai? Ja semmonen vaihtoehto, mikä ei ois hirveen kuumakaan=)

Kiitos jo etukäteen vinkeistä.

Kommentit (2)

Vierailija

Siis miten olet kantanut? kasvot eteenpäin?

Meillä auttoi se, että laitoin Buddha- sidontaan (tunnet sidonnan?) ja myös normaaliin kietaisuX2:een, mutta eteen kasvot eteenpäin, jalat roikkuu alhaalla. Ei nyt superergonominen lapselle (ei sammakkoasento), mutta kyllä se jonkin aikaa menee.

Kyllä kai selkäpuolellekin voi laittaa, kun 5 kk voisi joka tapauksessa. Pää pitäisi vaan jotenkin saada tuettua mielestäni. Itse tuskastuin huonoihin selkäänsidontataitoihini ja hankin Manduca- repun. Nyt pelittää! Liinassa kantelen edelleen etupuolella.

AJL ja poju 7 kk.

Vierailija

Mä oon siis kantanu trikooliinassa vauvan kasvot muhunpäin. En kauheesti nuita liinajuttuja osaa, mut tiiän sen buddhasidonnan ja se oli musta vähän "hassu".

Saako missään repussa, jos laittaa selkäpuolelle, ni tuettua vauvan päätä. Meil tyttö kyl pitää päätä tosi hyvin, eikä liinassakaan haluu, ett pää tuetaan, mut opis se selässä kuletettaessa sillon hyvä jos nukahtaa ni saada tuettua.

Millanen tuo Manduca-reppu on? Toimiskohan Patapum tai Ergo?

Jos sulla on kietasuX2:sessa lapsi kasvot eteenpäin, ni vedätkö sä sen smokkivyönkin siihen päälle kumminkin?

Uusimmat

Suosituimmat