Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni mies, mutta anoppi painajainen...

Vierailija

Mitä mä voin ton anopin kans tehdä? Se rakastaa entistä miniäänsä ja lapsenlastensa äitiä ja vihaa ja halveksii mua. Tekee sen hieman epäsuorasti (mulkaisut, vihjailut) kun mieheni on paikalla ja joskus kahden kesken kun ollaan, sanoo törkeästikin.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo kohta kaksi vuotta ja odotamme yhteistä lasta. Olenkin miettinyt miten pitäisi menetellä. En edes halua ajatella anopin reaktiota kun kerrotaan vauvasta. Minun lapset eivät koskaan ole olleet tervetulleita anoppilaan.

Mies ei ymmärrä, hänestä anoppi yrittää parhaansa ja vaatii totuttelua. Kyllä pitäs tässä ajassa olla tottunut!!! Eikä mies ole ollut kuulemassa anopin pahimpia sanoja eikä huomaa anopin mulkoiluja joita EN kuvittele.

Oikeesti keinoja please mitä tekisin, onko jollain ollut vastaavaa..

Kommentit (9)

Vierailija

Ihan sen takia, että mieheni tykkää vanhemmistaan kamalasti, ja tykkään anopista kamalasti. Anopista en ole valmis luopumaan, mutta valitettavasti se appiukko tulee aina mukana. Toisaalta en myöskään ole valmis siihen, että minun takiani lapsillani ei olisi isovanhempia. Appi myös ottaisi itseensä sen, jos en haluaisi enää tavata, ja tämän jälkeen ei olisi hetkenkään rauhaa, kun soittelisi, ja kyläilisi haukkumassa.

4

Vierailija

kysy seuraavalla kerralla suoraan "mitä tarkoitat?" ja kerro miehesi aikana äitinsä sanomisista. Näin minä tein ja toimi. Meillä ei tosin taustalla ole entistä vaimoa (jolle anoppisi on luultavasti ilkeillyt myös) tai muita lapsia. Jotkut ihmiset vaan tykkää ilkeillä toisille.

Ja miehellesi voisit kyllä vihjaista, että jos aikoo aina olla äitinsä puolella sinua vastaan, niin katsantokantaa voisi muuttaa...

Vierailija

tai kysy kun hän seuraavan kerran v***uilee, että "Miksi sinä noin sanoit?". Yleensä ihmiset säikähtävät niin kysymystä, että lopettavat pään aukomisen. Toinen hyvä keino on sanoa uudestaan hänen sanansa, kun mieskin on paikalla eli "äitisi sanoikin, että minulla on surkea maku" ja nauraa päälle.

Vierailija

Ihmettelen, miten miehesi voi kamalasti tykätä vanhemmastaan, joka kohtelee hänen rakastaan noin huonosti? Jos jompi kumpi mun vanhemmistani syyttä suotta kohtelisi valitsemaani kumppani kaltoin, en tosiaankaan jättäisi asiaa siihen. Joko suunnanmuutos tai sitten menettäisivät minutkin..

Eikä tosiaankaan ole lapsillennekaan hyväksi, että lähipiirissä joku kohtelee äitiään kaltoin.

Vierailija

eli siitä miten selittelee anopin sanomisia ym. Vaikuttaa siltä, että tosipaikan tullen miehesi ei osaa valita puoltaan sinun ja äitinsä välillä.

Vierailija

On kasvatettu turpaanvedolla ja latistamisella.

Appiukko haukkuu miestänikin, mutta välillä on myös tosi ihana.

Ei oikeen uskalla sanoa mitään vastaan isälleen, vaikka muuten onkin todella lujatahtoinen. Hänkään ei siis hirveesti isästään välitä, mutta äitiän rakastaa, aivan kuten minäkin, ja anoppi taas ei pääse mihinkään ilman appiukkoa

4

Vierailija

Miksi joudutte toimeen tulemaan? Ei sun tosiaan tarvitse sietää tuollaista paskaa, vaikkakin on miehesi isä. Eikö miehesi ole puolustanut sinua ja saanut huonoa käytöstä loppumaan?? Sitten et vain ole missään tekemisissä appiukon kanssa!

Lainaus:

Olen hänen mielestään luuseri, kusipää tyhmä, pilaan hänen poikansa elämän ym.

Haukkuu päin naamaa, ja siirtää kaikki riidat aina minun syykseni, vaikka itse yritän olle ystävällinen ja kohtelias, kun kuitenkin joudutaan toimee tulemaan.

Vierailija

Mutta appiukko suoraan helvetistä.

Olen hänen mielestään luuseri, kusipää tyhmä, pilaan hänen poikansa elämän ym.

Haukkuu päin naamaa, ja siirtää kaikki riidat aina minun syykseni, vaikka itse yritän olle ystävällinen ja kohtelias, kun kuitenkin joudutaan toimee tulemaan. En ikinä lähde mukaan hänen turhiin riitoihinsa, ja tästä syystä " ajattelen että he ovat paljon huonompia kun minä ja minun vanhempani" tai otain muuta. Appi on myös tehnyt varsin selväksi, että ei ole pappa-ainesta eikä lapsenlapsia halua, ja meidän tulisi ehdottomasti kunnioittaa hänen päätöstän, ja olla tekemättä lapsia.

No, rv 14 nyt, ja tuosta syystä ei olla viitsitty vielä edes kertoa. Haluan iloita tästä, enkä pilata kertomalla tuolla äijälle

Uusimmat

Suosituimmat