Mitä imetystyynyä suosittelet?

Vierailija

Imetystyynyä olen hankkimassa, kun pikkukolmonen syntyy ihan piakkoin. Mitä imetystyynyä suosittelette? Mulla on aikaisemmin ollut itsetehty tyyny ja se oli kyllä ihan ok. Nyt pitäisi vaan saada uusi enkä jaksa alkaa ompelemaan. Onko jollain kokemusta esim. Doomoo Softysta?

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla ei ole imetyskokomusta vielä Doomoo Buddystä, mutta odotusaikana se on ollut ihan yliveto. Sitä pystyy muotoilemaan juuri niinkuin haluaa ja pituutensa vuoksi riittää sekä pään alle että jalkojen väliin. Uskoisin, että toimii imettäessäkin hyvin, niinkuin varmaan pikkuveljensä Doomoo Softykin, joka on vain lyhyempi.

amih73
Seuraa 
Liittynyt8.6.2008

Minulla oli kakkosen imetyksessa Mollavauvan imetystyyny. Tykkäsin kovasti. Pysyi hyvin paikoillaan, kun siinä on vyö. Ykköstä imetin ilman tyynyä ja oli huomattavasti hankalampaa.

Vierailija

sitä saa itse muotoilla. Elikä minun mielestäni ne tyynyt jotka on liian täysinäisiä ja muhkeita eivät ainakaan sopineet minulle. Esim. synnäreillä usein täysinäisiä ja kovia. itselläni oli kahdella ekalla lapsella miehen serkulta saatu jo käytetty tyyny. Siellä oli sisällä jotain herneen tapaista. Nyt kolmannella sisus on ehkä tyroxipalloja. Minusta on mukavaa kun tyynyn saa muokattua niin kuin itse haluaa(muuttuhan vauva koko ajan isommaksi). Ostin tämän tyynyn käytettynä netistä. Viikon päästä pitäisi koko imetys lopettaa. Tässä olisi vielä tyyny tarvitsevalle. Sisälle pitäisi ehkä vähän lisätä niitä palluroita.

Vierailija

Se on hyvän mallinen, tyynyä ei tarvitse asetella uudelleen jos vaihtaa rintaa kesken imetyksen koska se ylettää kumpaankin kylkeen. Täytteen määrää voi itse poistaa ja lisätä vetoketjullisen aukon kautta. Päällinen on pestävä. Toiminut meillä hyvin toisella lapsella ja tulee käyttöön myös kolmannella.

t. pöppis 36+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat