Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille jotka kinastelitte miehen kiinnostuksesta...niin yksi mies vastaa

Vierailija

Joo, totta mooses sisältö on kiinnostavin. Muttei se tarkoita sitä, ettäkö alushousut olisivat yhdentekevät, päin vastoin. Kun paketti on houkuttelevasti kääritty, niin ainahan se on kiinnostavampi avata...Ja pätee ihan siihen omaan tuttuun vaimoon yhtä lailla. Tuollaiset mummokalsarit vain ovat totaalinen turn off. Tietty ymmärrän, jos niitä käyttää esim. odotuksen aikana.

Lisäksi sanoisin, että jos naisen "kalsarimaku" on tuota luokkaa, niin aika usein se varmaan kertoo naisesta ja hänen maustaan muutenkin jotain.

Kommentit (13)

Vierailija

ja näinhän me itsekin (tai ainakin minä) arvotan ja arvostan vastakkaista sukupuolta. Tosin ei hajuakaan, mistä alushousuista puhutaan, liittyykö tää johonkin toiseen ketjuun?

t. ei ollenkaan timmissä kunnossa oleva mamma, välitän silti, mitä päälleni pistän kyllä muhun paremman vaikutuksen tekee itsestään huolehtiva rento mies, kun huolehtimaton (jota kartan)

Vierailija

muita kuin nättejä stringejä tai hotpantsejä. Omaa itseäni varten haluan pitää kauniita alusvaatteita. Mutta mun mielestä kauneus ja mukavuus ei sulje toisiaan pois. Olen tottunut stringeihin ja ne OVAT mielestäni mukavia päällä. Ei siis ole ongelmaa, että pitäisi mukavuuden takia luopua kauniista alusvaatteista. Haluan olla naisellinen ja seksikäs ihan oman itseni takia, ja saapahan miehenikin sitten myös nauttia siitä. Vaikka hänkin kuuluu sarjaan temmi kovana, vaikka vaimo olisi missä vaatteissa tahansa. :-P

Vierailija

oikeasti tarkoittavat niillä jotain tai-mallisia hyvin säädyllisen tai korkeintaan neutraalin näköisiä pöksyjä - siis sellaisia, jotka ovat näistä "mummoista" tosi kaukana. Ja heidän lökäpöksynsä ovat viime talvena alesta ostetun Addun verkkarit, joita on käytetty 3 tuntia ja polvipussit vähän näkyvät. Ja sitten he ajattelevat olevansa aivan uskomattoman hirveän näköisiä, kun eivät koko ajan vedä täysi maski päällä, piukat farkut jalassa ja stringit persvaossa.

Vierailija

Slokkien maxi mummomallia, en itse niistä pidä niin mutta miehen mielestä vaatteiden tulee olla myös käytännöllisiä.

Hän ei kyllä todellakaan kattele minun alusvaatteita muutenkaan..

Vierailija

Tsiisus sentään, jos en saisi kotona olla miten haluan vaan mies sanelisi pukeutumisen, huh huh!

t. kaunis ja hoikka itsestään huolta pitävä äiti, joka tykkää kotona olla "vanhoissa verkkareissa"

Vierailija

Lainaus:

oikeasti tarkoittavat niillä jotain tai-mallisia hyvin säädyllisen tai korkeintaan neutraalin näköisiä pöksyjä - siis sellaisia, jotka ovat näistä "mummoista" tosi kaukana. Ja heidän lökäpöksynsä ovat viime talvena alesta ostetun Addun verkkarit, joita on käytetty 3 tuntia ja polvipussit vähän näkyvät. Ja sitten he ajattelevat olevansa aivan uskomattoman hirveän näköisiä, kun eivät koko ajan vedä täysi maski päällä, piukat farkut jalassa ja stringit persvaossa.

Vierailija

Mun seksuaalinen kiinnostus on hyvinkin kuolevaa sorttia. En voisi sekstata esim. miehen kanssa, joka piereskelee koko ajan, ei peseytyisi riittävän hyvin, olisi oikein lihava, pukeutuisi naisten vaatteisiin tms.

Myös kulahtaneet kalsarit ovat turn off.

Vierailija

Hänen mukaansa mikään, joka näyttää niin epämukavalta, ei voi olla seksikästä. Käytin joskus stringejä, mutta en käytä enää, kun mies niin kiivaasti niitä vastustaa. Käytän nykyisin niitä microshorts-mallisia pöksyjä ja ovat ne kyllä kieltämättä paljon mukavampia käyttää kuin pikkurimpulat.

Vierailija

joka jaksaa kyllä innostua vaikkei tietäisikään millaiseen pakettiin puutarhani on tällä kertaa paketoitu eikä erektio lopahda vaikka näkisi mummokalsarit.

Vierailija

Lainaus:

Tsiisus sentään, jos en saisi kotona olla miten haluan vaan mies sanelisi pukeutumisen, huh huh!

t. kaunis ja hoikka itsestään huolta pitävä äiti, joka tykkää kotona olla "vanhoissa verkkareissa"

jää kyllä moni mies susta kiinnostumatta.

Missä vitun kohdassa tuo mies sanoi SANELEVANSA naisen pukeutumisesta???

Vierailija

Mummokalsarit vie miesressukan kyvykkyyden sen jälkeen kun kiinnostus on herännyt, on jo aloitettu lämmittely ja ruvetaan riisumaan mutta miehen lihavuus ja piereskely on tiedossa jo hyvissä ajoin ennen sitä.

Lainaus:

Mun seksuaalinen kiinnostus on hyvinkin kuolevaa sorttia. En voisi sekstata esim. miehen kanssa, joka piereskelee koko ajan, ei peseytyisi riittävän hyvin, olisi oikein lihava, pukeutuisi naisten vaatteisiin tms.

Myös kulahtaneet kalsarit ovat turn off.

Uusimmat

Suosituimmat