Riittääkö 1 megan yhteys persussurffailuun, vai pitäisikö ottaa 2 Mbit/s?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

eron huomaa oikeestaan vasta sitten jos alkaa lataileen jotain. meillä oli pitkään 1 mega ja puoli vuotta sit vaihettiin 2 megaan ku sai samaan hintaan. mitään eroa ei olla huomattu tässä ihan perussurffailussa.

Vierailija

Tuo viesti ilmestyi tähän ketjuun kun olin vastaamassa ihan toiseen ketjuun! Minulla ei ollut edes tätä ketjua auki kun kirjoitin sitä viestiä...

Vierailija

Ja pitää muistaa, että surffailun sujuvuuteen vaikuttaa tosi paljon jo oman koneen tehokkuuskin; jos kone on vanha, surffailun sujuvuuteen ei silloin auta edes 8 megan yhteys, ei kone sillä sen nopeammaksi muutu. Meillä 1 megan yhteys ja noin 3 vuota vanha kone - hyvin pelittää!

Vierailija

Vähän väliä Soneralta soitellaan ja tarjotaan nopeampaa, mutta minusta tämä 25 euroa/kk on maksimi, mitä nettiliittymästä suostun maksamaan. Muuta ei tänne valitettavasti saa.

Vierailija

Lainaus:

Tuo viesti ilmestyi tähän ketjuun kun olin vastaamassa ihan toiseen ketjuun! Minulla ei ollut edes tätä ketjua auki kun kirjoitin sitä viestiä...

Vierailija

Mulla yksinäisellä av-surffailijalla!

Sen ne mulle myi knu menin ostamaan ja sanoin ettei tarttisi hidastella. Noh, aika nopeahan tämä on, mutta ei mielestäni kamalsti eroa entiseen 8 megaan.

Vierailija

Mulla symmetrinen10/10 yhteys....toimii kuin ajatus tiedostoja ladattaessa ja lähetettäessä. Peruskäyttöön mega riittää yleensä vallan mainiosti, ja jos tarvii lisää nopeutta niin yleensä hoituu puhelinsoitolla se nopeuden nostaminen....

Eli aloita matalalla ja nosta tarvittaessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat