Suursiivous kihomatojen takia

Vierailija

Miten suureen urakkaan olette ryhtyneet kihomatojen takia? Meillä on iso talo ja sen täydellinen putsaus on minusta mahdotonta omin voimin. Lapsia on kolme ja heistäkin pitää huolehtia. Olen nyt pessyt suurimman osan pehmoleluista, lasten peitot ja tyynyt sekä tietenkin lakanat vaihdettu kaikille. Pesin myös torkkupeitot ja olohuoneen sohvien koristetyynyt, imuroin sohvat, kuurasin vessat ja pyyhin ovenpielet, valokatkaisimet ja ovenkahvat. Voimat on loppu. Tiedän, että esim legot ja tytön barbitavarat olisi hyvä pestä, mutta en jaksa enempää. Tämä on jo toinen kierros tälle keväälle.

Kommentit (2)

Vierailija

Minä olen kolmen tytön äitinä tehnyt monta suurta siivousurakkaa noiden inhottavien matojen takia. Kaikki työ oli turhaa, sillä aina madot tulivat takaisin. Joko niitä munia onnistui jäämään johonkin tai sitten tartunta tuli uudestaan joltakin kaverilta. Välillä olin tilanteeseen täysin epätoivoinen, kunnes tapasin asiantuntevan lääkärin, jolle kerroin murheestani.

Tämä lääkäri sanoi, että apteekista saatava Pyrvin ei tapa kihomatoja, ainoastaan lamaannuttaa ne, mutta ei tehoa kaikkiin lajeihin. Sen sijaan Vermox tappaa kokonaan madot ja kahden kuukauden kuurin jälkeen loiset ovat varmasti poissa. Ja näin tosiaan kävi. Olimme kahden vuoden matokierteessä, ennenkuin Vermoxilla pääsimme näistä iljetyksistä kerta heitolla eroon.

Vermox on reseptilääke, jota saa vain suurimmista kaupungeista. Lähinnä sellaisista, joissa asuu paljon ulkomaalaisia. Lääkäri kyllä kertoi, miksi näin on, mutta en enää muista syytä. Mutta kun osaa pyytää, niin lääkäri kyllä reseptin kirjoittaa ja kertoo, mistä apteekista sitä saa. Ai, niin, hinta! Pyrvin on mielestäni älyttömän kallis, Vermox-lääkitys ei maksanut kuin 1/5 Pyrvinin hinnasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat