Kysyin mieheltäni, että pitäisikö minun "siistiä puutarhani"

Vierailija

Mies, 29v, sanoi että ei missään nimessä halua mitään siistimisiä. Luonnollisena on parempi. Kuinka yleistä se on, että naiset ajelevat alapään karvojaan?

Kommentit (12)

Vierailija

No minä en ainakaan pidä missään mitään karvoja, YÖK!! Ja todella siistin itseni ITSENI vuoksi. Kuvottavaa sellainen karvarykelmä, hyi! Just eilen suihkussa mietin,et kuinka jotkut oikeasti voivat olla ajelematta itseään,kun siihen menee aikaakin muutama sekuntti.

Mutta joo, mitään en tee miellyttääkseni miestä vaan siitä että itselläni on hyvä olo ja ihan poslari en siis ole,joten ´kyllä erottaa onko lapsen vai aikuisen alapää

Vierailija

Muutaman kerran olen kokeillut "posliinia, eikä säväyttänyt kumpaakaan. Miehen mielestä semmonen sileä kapistus on kuin pikkupennun p., eikä se kiinnosta. Siistin kyllä muutaman kerran kuussa, ettei aivan rehota villinä, mutta ei karvat oo meillä koskaan suuseksiä estäneet. Mies edustaakin vanhaa koulukuntaa, siis kunnon karvakolmio on sen mielestä kiihottava.

Vierailija

Olen aikaisemmin ajellut kaikki pois, mutta sain tuolloin alushousujen saumoista, pyörän satulasta ym. hankaumia tuonne alakertaan. Parempi siis pitää pieni karvakertymä suojana haavaumia vastaan. Mitään rehottavaa puskaa siellä ei silti ole.

Vierailija

Välillä kyllä karvoja lyhentelen ja enimmät otan sivulta pois, ettei tursue housuista ulos.

Se kutina ja punoitus on ihan järkyttävää, kun karvoja ajelen!

Vierailija

ja joka kerta saan suuseksiä, miehen aloitteesta. Leikkaako teidän miehetkin sitten munakarvat pois? Kyllä siinäkin tulee karvoja suuhun, eikä minua ole se koskaan haitannut.

ap

Vierailija

Ole tyytyväinen mieheesi, jolle kelpaa luomu.

Vaikka kävis kipeää tai tuntuis muuten vaan inhottavalta, niin nainenlaittaa silikonirinnat, kävelee korkeilla koroilla, ajelee suurinpiirtein kaikki karvansa, kulkee selän ja vatsan paljastavissa vaatteissa talvellakin, hommaa pitkät kynnet, käyttää stringejä jne. ja väittää tietysti että omaksi iloksi vaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat