Flavio Briatorella...elosteleva ukonrähjä

Vierailija

mukamas silmää naiskauneudelle, tietänee itsekkin että naiset näkee hänessä maineen ja rahan eli mukavan elämän. Kukaan ei ole todennäköisesti kiinnostunut hänestä ihmisenä saat miehenä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200806130134103_vi.shtml#

Kommentit (11)

Vierailija

ja tuntee tosi hyvin Italiaa ja Italialaista kulttuuria, käynyt varmaan kerran Gardajärvellä pakettimatkalla.

Mutta on se niin ihanaa että meillä sitä aikaa riitää kaikkeen turhaan kuten tähänkin keskusteluun.

Mihin se jäi se - ei se ulknäkö vaan sisäinen kauneus-?? kun kerran on susta niin ruma ettet koskisi, mitäs jos vaikka oikeasti onkin tosi kiva koska tiedostaa ettei ole supermalli ainesta itse?? Hyvä oli siis tuo aiempi kysymys, tunnetko sen hyvinkin??

Ja mitä se sua liikuttaa ketä kukin nussii ja missä.. ei mekään udella missä sä ja mitä teet sun IHANAN NUOREN MIEHEN KANSSA. - koska meitä ei kiinnosta.

Vierailija

olet siis käynyt jopa 13 kertaa Italiassa ja olet asunut 2 hienoa vuotta Livornossa.

Luuletsä et me kaikki ollaan ihan vitun tyhmiä tajuamatta mitään. Luuletsä olevas ainoa joka siellä ollut ja pidempään..:)

enkä mä ole sanonut että Flavio musta ihana.. jos pitää valita, niin antaisin paljon mielummin vaikka Eros Ramazottille

mua vaan naurattta sun kiukku KOSKA tiedän että sä et tunne Flaviota yhtään sen paremmin kun mä tai mun naapuri tai ex äijä Calabriasta tai kaverit Bolognasta.

ja varsinkin kun kerran tunnet Italialaista kulttuuria.. se Flavio ei tod ole ainoa joka noin tekee, ja tiedät senkin että tuo tvn tanssipimu tuskin on Mensan jäsen.

Sehän kuuluu asiaan, vanha rikas irstas äijä ja kaunis nuori tyhjäpää nainen.

eikait kukaan muu mitään oletakaan?

ps livorno on nätti kaupunki.

Vierailija

minä kyllä tunnen italalaista kulttuuria, eikä tässä ole kyse mistään

sovinistisesta machoilusta (mitä italialainen kulttuurikaan ei ole vaikka niin näköjään luulet) vaan siitä että ihminen ei halua nähdä asioiden

todellista laitaa.

Minulla on komea, nuori mies enkä todellakaan ottaisi jotain moraalitonta ukonrähjää.

ap.

Vierailija

no eihän Italiassa ole kuultukaan saati tulla näkemään varmaan ikuna tasa-arvoa sillai kun me Skandi naiset sen käsitetään ja ymmärretään ja siihen kasvetaan. Sehän on niin että jos parisuhteessa omaa tilaa on 100m köyttä, se mies ottaa siitä 90m ja naiselle jää se 10m hymyillä ja hoitaa koti ja olla ihana ja kiva .. ( nojoo hieman karrikoitu mutta sinne suuntaan)

En ole koskaan ottanut noita asioita niin vakavasti, ja onneksi mun ex oli kanssa hieman enemmän valveutunut kun keskiverto Italiaano. Mua vaan aina naurattanut se meininki, toki tajusin käyttäytyä hänen vanhojen sukulaisten edessä niin kuin kuuluu, oli elämä helpompaa kun ei riidellyt Mamman kanssa.

Musta esim Domenica In ohjelma sunnuntaisin kertoo lähes kaiken siitä kulttuurista, Vanha lihava setä juontaa vierellään kaunis 30cm pidempi silikonitissi malli puol alasti hymyilemässä, ja mikä sen ohjelman tarkoitus? seurataan futista koko päivä! mutta sen verran fiksuja ne äijät on että väliin on ympätty ruoan laittoa ja musiikki esityksiä ettei Mammat hermostu. Jokaiselle jotakin:)

mutta siis joo.. hauskaa viikonloppua!

Vierailija

Nimi on muuten Briatore, Briatorella on jo taivutettu muoto. Luit näköjään ap lehtijutun jossa sanottiin Flavio Briatorella on silmää naiskauneudelle.

Vierailija

sillähän on sitäpaitsi Heidi Klumin kanssa lapsi. Ja herra on Italialainen, mikäs sinä olet heidän kulttuuriaan mollaamaan?? olen aika varma ettei sekään tykkäisi susta.. ei taitaisi pyytää penthouse sviittiinsä yötä viettää.

olet aika huvittava!

Vierailija

mallin kanssa, tee miehestä jotenkin ylivoimaisen charmattia unelmieni kohdetta.

Ei ainakaan minun silmissäni... miten lie sinun sitten?

ap.

Vierailija

io sono stato tredici volte in italia e anche ho abitato fino 2 anni a Livorno.

Hai capito?

Sinä olet pikkuisen irstas, ei ihme jos tykkäät tosta äijänrähjästä. :D

ap.

Vierailija

enkä ole täysin vakuuttunut vieläkään että olet ihan ok, vieläkään. Mutta hyvä!

Minä en antaisi kyllä Eros Ramatzotillekkaan, se ero meissä siis ainakin on.

Tässä sen näkee kuitenkin jos kyseessä olisi NAINEN, eli Falvio olisi naispuolinen, niin jopa ois keskustelupalstat asiasta täynnä , mutta kun hän on mies niin se hänelle sallitaan ja sitä häneltä (italialainen, rikas mies) jopa odotetaan.

Se siitä tasa-arvosta.

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat