Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausviikot täynnä, auttakaa sisarta ;) vinkkejä siis mulle.. Yöt on tosi huonoja, miten helpottaa

Vierailija

oloa? Asennon kääntäminen sattuu kovasti mahaan, öisin tahtoo supistella, todella turvonneet jalat eivät meinaa sietää kosketusta edes lakanaan ym. En siis pysty nukkumaan juuri ollenkaan :( Onko kenelläkään vinkkejä miten helpottaa näitä viimeisiä öitä että saisin nukuttua edes vähän ennen viimeistä rutistusta?

Kommentit (2)

Vierailija

muuta kuin se synnytys. Ehkä joku parasetamol voi auttaa jossain jomotuksissa, ja asennon vaihto vähän väliä, tai jotkut vissiin käyttää niitä lämpökauratyynyjä tms. Itse kolmatta odotan ja aina nämä viimeiset viikot on aika tuskaisia, mutta sisulla vaan, kohta on nyytti sylissä ja kivut muisto vain:) tsemppiä!!! kait se luontokin hoitaa niin, että kun on oikein tuskainen olo, niin ilolla ottaa vastaa synnytyssupistuksetkin;)

Vierailija

itse kömmin sänkyyn aina kun vain tilaisuus sallii, kun mies tulee töistä ja on lasten kanssa, ja viikonloppuna onkin sitten paremmin aikaa levätä. silloin ei rikkonaiset yöt niin rasita

Uusimmat

Suosituimmat