Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IHANAA! Mies lähti työreissulle!;)

Vierailija

Ostin pullon punaviiniä ja teen hyvää ruokaa ja olen yksin-yksin-yksin(jeeeee), laitan puhelimen kiinni, luen hyvää kirjaa ja nautin hiljaisuudesta sekä mitään tekemättömyydestä.

Lapsetkin on mummolassa. Hassua, että näin pienestä jutusta tulee näin mieletön olo! Joskus olisin varmaan lähtenyt baariin tai jotain, mutta NYT odotan vain hiljaisuutta. Huomenna taas alkaa se normaali perhearki, joka on tietysti ihanaa sekin, mutta tämä ilta on vain minun:D

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Kommentit (4)

Vierailija

mullekkin sopis, täytyy yrittää nauttia niistä viisi minuuttisista kun on hiljaista... kuten nyt kun kaksi lasta seisoo häpeemässä....

Vierailija

Joskus se vaan on niin ihanaa olla rauhassa (vaikkei mies varsinaisesti häiritsekään) ja tehdä mitä haluaa, syödä mitä haluaa - vaikkei mies noin ylipäätään määrääkään mitä syödään. Mutta se rentaous ja vapauden tunne. Ja juu, meillä on onnellinen avioliitto.

Vierailija

ihan riittävää on että sillä ei ole ollenkaan kesälomaa, saa pitää vasta syksyllä,ja olen koko lomani lasten kanssa. Mitään tukiverkostoa meillä ei lastenhoitoon koskaan ole ollut.

Uusimmat

Suosituimmat