Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea paniikki pedofiileista.

Vierailija

Mikähän on, kun pelkään kuollakseni jonkun käyttävän lapsiani hyväkseen? Pelko täysin irrationaalinen, mutta aiheuttaa kauheaa oloa.

Kommentit (5)

Vierailija

Esim. jos kaupungilla joku papparainen sattuu hymilemään ja ehkä sanomaankin jotain jälkikasvulleni, olen heti vakuuttunut että mitähän ukolla on mielessä. Tämä on todella täysin irrationaalista ja väärin papparaisiakin kohtaan.

Vierailija

Ahdistuneisuushäiriöiksi kutsutaan psykiatrisia häiriöitä, joissa keskeisiä oireita ovat ahdistuneisuus, jännittyneisyys ja pelko. Niitä pidetään melko lievinä sairauksina, ja ne tarvitsevat vain harvoin sairaalahoitoa. Ahdistuneisuushäiriöissä ihmisen todellisuudentaju useimmiten säilyy, toisin kuin psykooseissa, jotka ovat vakavampia mielenterveyden ongelmia. Ahdistuneisuushäiriöt tulee erottaa normaalista kaikkien elämään kuuluvasta ahdistuksesta. Ahdistuneisuushäiriöllä tarkoitetaan pitkäkestoista, tilanteeseen nähden liiallista ja selvästi normaalia elämää haittaavaa ahdistusta.

Vierailija

Itte aion lapseni opastaa että luottaa minuun niin paljon että KERTOO jos joku koskee tai laittaa koskemaan.

Itse ajattelin että vanhemmat suuttuu, ei usko tai suku menee rikki jos kerron.

Sitä ajatteli että on itse tehnyt jotain väärin.

Aika harvassa on ne tapaukset että väärinkäyttäjä on tuntematon. Ne on ensin mukavia lapselle ja sitten vasta käy kimppuun kun lapsi luottaa. Ei uskalla tehdä mitään tilanteessa. Tai osaa.

MInua on joskus peloteltu Jammu- sedillä. Kurjaa kun ei kerrottu että Jammuja on omassa tuttavapiirissä.. Sitä osasi olla menemättä vieraitten autoihin.

Uusimmat

Suosituimmat