Onko teidän eka- (tai syksylla toka-) luokkalaiset lapset jo yksin kotona lyhyitä aikoja?

Vierailija

Jos ovat minkä mittaisia aikoja?

Kommentit (5)

Vierailija

lähistöllä ja puhelimen päässä (kaupassa, lenkillä jne.) Syksyllä osapäiväiseen iltpäiväkerhoon tokaluokkalainen ja sitten omin nokin tai kaverin kanssa kotiin tunniksi pariksi kunnes vanhemmat tulevat töistä. Hyvin toimii, kun on selvät säännöt ja suht rauhallinen lapsi.

Vierailija

Koulun alkaessa iltapäivät yksin, nyt kesälomalla päivät (8-10h) yksin (= kavereiden kanssa, puistossa, urheilemassa yms). Olen töissä koko kesän ilman lomia, joten näin vain oltava...

Vierailija

Tämä siis viime kesänä. Nyt olenkin sit vauvan kans kotona. Hienosti tuo sujui. Ruoka oli valmiina lautasella jääkaapissa eli lämmitti vain mikrossa. Mä soitin kerran päivässä että on muistanut syödä touhuamiseltaan. Ja olin itse koko ajan puhelimen ääressä.

Vierailija

Eli syksyllä ekaluokkalainen kotona kauppareisuun ajan, eli sellaisen max. tunnin verran. Myös 5-vuotias pikkusisko on ollut hänen kanssaan.

Meillä tuo pikkusisko on huomattavan paljon rohkeampi tällaisissa asioissa ja kun yritetään pikkuhiljaa opettaa tulevaa koululaista pärjäämään kotona, niin tämä järjestely on ollut passeli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat