Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun te kotiäidit (jotka arvostelette joskus meitä työssäkäyviä) tulette

Vierailija

asenteinne työelämään, odotatteko että me töissä jo pitemmän aikaa olleet lapsemme pieninä hoitoon vieneet hymyssä suin opastamme ja neuvomme teitä? Varsinkin jos haastattelussa ja hakupapereissa ja puheissanne vielä korostatte tota kotiäiti juttua?

Kommentit (11)

Vierailija

akkamisesti ottaa puukkoa selkään katkeralta lehmältä. Miehet kun tuppaavat olemaan reiluja ja suoria.

Naisille, jotka eivät auta toisiaan on erityinen paikka helvetissä.

Vierailija

Kamalan lapsellista ajatella, että sinä et voi opastaa sellaista, jokaollut pitkään kotiäitinä! Sinulla taitaa olla aika huono itsetunto ja syyllisyys aikaisesta töihin paluusta...

Ps Itse palasin töihin kuuden vuoden kotiäitiyden jälkeen, lasteni ollessa 6v ja 3v. En koskaan missään vaiheessa tuntenut, etteivät työkaverit olisi voinneet neuvoa ja opastaa minua työhönliittyvissä asioissa siksi, että olen ollut pitkään kotiäitinä! Olisihan se ihan uskomatonta...

Vierailija

että kestät sen mitä saat takaisin kuin nainen. Mä olen loistava toimistopoliittinen loinen, joka pystyy selittämään valkoisen mustaksi. Mä olen myös niin taitava, että lopulta se on sinä joka vaikutat hermoheikolta, koska en aio repiä hermojasi julkisesti. Ainoastaan kahden kesken. Ja kun sinä vihdoinkin julkisesti alat haukkumaan, arvostelemaan ja mollaamaan minua, käyttäydyn kuin aikuinen, joten loppupeleissä sinä vaikutat hermoheikolta ja minä älykkäältä.

Ei kannata pelata parempiensa kanssa.

Vierailija

Itte oon saanu aikamoista sontaa kun olen menny töihin ja pienet lapset JOUTUNU päiväkotiin..

En mene mukaan ahditaan toisia valinnoistaan.

Tottahan toki vanhempi kertoo olleensa kotona niin ja niin kauan. Eikö se ole ihan luonnollista?

Vierailija

ihan hyvin silti pärjään. harmi että työkavereitani jurppii se, että pärjään vaikka olen ollut lyhyemmän aikaa töissä. pomo kyllä näkee sen, että yrittävät joka välissä pistää kapuloita rattaisiin ja meillä onkin pomon kanssa hyvät välit, hän kun on myös hyvin kiinnostunut lastensa elämästä ja joustaa työajoissa jos lapsillaan on tarpeita.

Vierailija

"Mä en auta sua, kun sä oot ollut lapsesi kanssa kotona, kun mä oon paiskinu töitä.."

Joo, todellakin odotan työtovereilta asiallista käytöstä, kun menen työelämään, on tilanne sitten mikä tahansa.

Uusimmat

Suosituimmat