Miksi te naiset olette toinen toisellenne susia???

Vierailija

Naiset aiheuttavat itse toiminnallaan ja puheillaan sen, ettei heitä koskaan tulla ottamaan vakavasti, koskaan ette ole asenteissa tai esim. työelämässä henkisesti tasavertaisia miesten kanssa. Naurettavaa keskinäistä mustasukkaisuutta, kilpailua, toisten tölvimistä. Ja erittäin kypsymätöntä.

Onneksi löytyy myös fiksuja naisia, vaan te muutamat isosuiset pilaatte mölinöillänne koko naiskunnan maineen.

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllä mieskin voi olla susi vaikka naiselle jos kokee naisen esim. työelämässä itseään pätevämmäksi. Kyllä niitä sovinisti tytöttelijöitä on nähty, jotka kokevat olevansa naisia fiksumpia pelkästään läsnäolollaan. Ja naiset tietenkin tekevät kaikki työt.

Vierailija

ajattelee saavansa enemmän vaikutusta kommentillaan. Ja sillä todellakin varmistaa sen, että itse on epäsolidaarinen, miehiä ihannoiva nainen.

Vierailija

Yleistystähän se oli, mutta niinhän ap sanoi, että fiksujakin naisia on, mutta MUUTAMAT isosuiset piilaavat kaikkien maineen. Ihmisillä on tapana muodostaa mielikuvia jostain joukosta niiden edustajien perusteella. Esim. venäläinen Suomessa edustaa meille helposti kaikkia venäläisiä, vaikka hän onkin yksilö.

Vierailija

Miehille vain annetaan anteeksi kaikki ja naisten odotetaan olevan hiljaisia hissukoita. Kun mies puhuu, niin se on asiaa, ja kun nainen puhuu, sen on rasittavaa kaakattamista. Miehet saavat tehdä työnsäkin miten sattuu, mutta ajatellaan vaan, että rapatessa roiskuu. Kyllä työpaikkakiusaajat ovat usein myös miehiä.

Vierailija

Tekstissä on aivan liikaa adjektiiveja eikä mies luultavasti myöskään käyttäisi kolmea kysymysmerkkiä, kuten otsikkkona olevassa kysymyksessä on. Hohhoijaa. Todella väsynyt provo.

Vierailija

on miehissäkin täysiä ääliöitä, yhtä paljon ellei enemmän kuin naisissa. Pointti tässä oli kuitenkin se, että jotkun naiset omalla käytöksellään pilaavat naisten maineen ja tasa-arvon monessa asiassa (jossa tasa-arvo olisi paikallaan, en väitä että kaikissa asioissa edes pitäisi olla tasa-arvoisia). Ihan niinkuin jotkut miehet ovat käytöksellään leimanneet kaikki miehet pettäjiksi.

Vierailija

Mutta yleistyksiä en silti hyväksy! itse en mielestäni ollenkaan väheksy naisia (olen sellainen itse!), en edes rivien välissä. Toisaalta mielelläni suosin naisia silloin kun sellaista voin tehdä - onko tämä sitten hyväksyttävää?

Ystäväni ovat naisia - en todellakaan koe olevani heille "susi" vaan avulias ja empaattinen ystävä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat