Mulle tulee kauhea MATKAKUUME kun täällä on näitä matkailuun liittyviä kyssäreitä...

Vierailija

ja ajattelin että kesälomalla järkevästi

- tekisin opintojen lopputyötäni

- mies laittaisi pihaa kuntoon ja rakentaisi jotain varastoa ym.

- käytäisiin vaan joku kotimaan reissu Vaasan as.messuilla / kylpylässä tms. pientä, ehkä laivaristeily

Mutta onko mun kohta pakko investoida muutama tonni tulevaa hoitovapaa-aikaa varten säästetyistä rahoista matkaan, jotta me 5 h perhe + masuvauva päästäis kuitenkin johkin KUNNON lomamatkalle... ??? :-) Olenko hullu?

MATKAILU ON KIVAA.

Kommentit (4)

Vierailija

kiusaan sua lisää, ollaan lähössä 1.7 perheen ja ystävien kanssa KUUKAUDEKS etelä espanjaan, meillä kans vauva ja 3 v ja ystävillä lapsia kans. vuokrattiin asunto ja päätettiin kerrankin nauttia kunnon loma! tuli paljon halvemmaks vuokrata asunto jossa oma keittiö ja monta makkaria ja uima-allas pihassa kun asua hotellissa ja syödä ulkona, tosin nyt joutuu tiskaa:))

matkailu on tosiaan IHANAA!

Vierailija

viime viikkoista Kreetan matkaa. Oli todella kaunista, hyvää ruokaa, lämpöä aurinkoa ja merta, vanhaa kaupunkia ja vuoristoa. Matkalla koko perhe (sis. vanhemmat ja kolme lasta 1, 7, 11).

Vierailija

ooh voin kuvitella, me oltiin viime kesänä Kreetalla....! (lapset silloin 1, 12, 13)

Nyt OLIN päättänyt että etelään ei lähdetä, kun 2-v.:stä on niin tyhmä maksaa hirveää summaa........... hmm kaikkea voi harkita......äkkilähtö?

(toisaalta, kaikki hyvät hotellit näin isolle porukalle on kyllä olleet täynnä jo kuukausia)

'ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat