Voiko rintarepun kanss

Vierailija

käydä lenkillä, ihan siis kunnon juoksulenkillä tai metsälenkeillä? Vauva tulossa ja koiraakin pitäisi tottakai liikuttaa kun uusi perheenjäsen on tullut.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

juoksulenkeille siis tarvitset juoksurattaat tai ihan tavalliset hyvin rullaavat rattaat, joissa nykyisin on 5-piste turvavyöt lapselle. Huomioi, että jalkatilaa on riittävästi askeltaa juosten, kun valitset rattaita. Niin ja palaudu synnytyksestä ennenkuin aloitat juoksutreenit, ettei tule esim kohdunlaskeumaa tai virtsankarkailua.

Vierailija

Mutta mieti nyt itsekin miten se vauva ressu hytkyy jos sä juokset. Oon joskus joutunut juoksemaan bussiin vauva rintarepussa, ja saa kyllä pitää vauvasta kunnolla kiinni pepun alta ja ympäri ettei hölsky holtittomana siinä repussa. Sitä paitsi en osaa sanoa olisiko se itsellekään kovin kiva kokemus juosta 4-5 kiloa rintarepussa kun hartioihin alkaa käydä ihan pelkkä normaali kävely ja puuhaaminen.

Vierailija

Lainaus:

ikinä en olis tota syntyvää lasta halunnut, tapahtui siis vahinko niin sanoakseni, mutta kai se nyt on hoidettava kun on kerta tuloillaan. Eipähän tarvitsi sitten enää myöhemmin miettiä sitä lasten hankintaa. Ja koiran aion hoitaa edelleen yhtä hyvin vaikka lapsi nyt syntyykin elämäämme rajoittamaan.

Niin, minkä ikäisen sinne rintareppuun voi pistää?

Vierailija

ikinä en olis tota syntyvää lasta halunnut, tapahtui siis vahinko niin sanoakseni, mutta kai se nyt on hoidettava kun on kerta tuloillaan. Eipähän tarvitsi sitten enää myöhemmin miettiä sitä lasten hankintaa. Ja koiran aion hoitaa edelleen yhtä hyvin vaikka lapsi nyt syntyykin elämäämme rajoittamaan.

Niin, minkä ikäisen sinne rintareppuun voi pistää?

Vierailija

mutta jonkun pöljä kommentti koiran tärkeydestä sai mut lietsoontumaan. Lapsista en vielä kauheasti tiedä, siksi kyselin miten käytännössä onnistuu koirallekin kiva elämä vauvan tulon jälkeen. Luulen myöskin että se on ihan omalle mielenterveydellekin ihan hyvä käydä liikkumassa, kun sitä on kumminkin tähänkin asti harrastettu. Joo ja on se koirakin tärkeä, se kun olen ottanut hoitaakseni niin tottakai täytyy huolehtia senkin oloista.

Vierailija

Kävellen pystyy liikkumaan. Hanki juoksurattaat jos juosta haluat.

Ps. Tulin juuri ulkoa ja sain nyt jo toisen kerran päänsäryn siitä, kun kannoin 6 kg painavaa vauvaani rintarepussa 2 tuntia. Sen verran jumittaa lihaksia tuo etupuolella kantaminen, että yli 0.5-1 tuntia on mulle liikaa. Mulla on normaali lihaskunto. Mies jaksaa kauemmin, kun on isompikin.

Vierailija

Lainaus:

käydä lenkillä, ihan siis kunnon juoksulenkillä tai metsälenkeillä? Vauva tulossa ja koiraakin pitäisi tottakai liikuttaa kun uusi perheenjäsen on tullut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat